چاپ کد خبر: 140466
28 فروردین 1403

چرا رانندگان کامیون از اول اردیبهشت در جاده ها باید خیلی حواس شان باشد؟

پلیس راه ایران  قصد دارد اول اردیبهشت ماه امسال نسبت به اجرای طرح ضربتی کنترل چراغ های خطر ، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور اقدام کند.

راننده کامیون

کانون انجمن های صنفی کارفرمایی موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور از اقدام ضربتی پلیس راه کشور برای کنترل چراغ های خطر، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در نامه ای که به امضای رضا رستمی رئیس هیئت مدیره این کانون رسیده، خطاب به روسای انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و موسسات حمل و نقل داخلی کالای کشور آمده است: پلیس راه کشور در نظر دارد اول اردیبهشت ماه امسال ( ۱۴۰۳ ) نسبت به اجرای طرح ضربتی کنترل چراغ های خطر ، جلو و جانبی ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای کشور اقدام کند.

رستمی در ادامه این نامه تاکید کرده است: بر اساس این طرح در کلیه پلیس راه های کشور طرح توقف تا رفع نقص روشنایی ( چراغ های خطر، جلو و جانبی ) و نداشتن شبرنگ اتاق و سپر عقب کلیه وانت بارها، کامیونت ها، کامیون ها و کشنده ها ( تریلی) با شدت اجرا خواهد شد.

وی خواستار اطلاع رسانی انجمن های صنفی به همه مالکان و رانندگان کامیون برای رفع نقص احتمالی سیستم روشنایی ناوگان در جاده های کشور شده است تا رانندگان و مالکان کامیون با مشکل جریمه سنگین و توقف خودرو مواجه نشوند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۳۵

یک راه حل برای درآمد دولت از جیب مردم

یوسف جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۱۶

کامیونهانمادصبروبردباری هستن نتنهامشکلات شونوحل نمیکنیدازخرابی جاده تاتفریحی بحساب آوردن شغل به این سختی بلکه با اضافه هم رودوششون میزاریداینجوری شده که الان کشورباکمبودراننده روبه رو شده.شغلی که سبزی فروش محل هم دستی توش داشت حالا چنان شده که همه دارن کنارگی ی میکنن ازش.این دودش به چشم همه حتی مسئولین محترم هم خواهدرفت بس کنید شما وبخدا.کمک نمیکنیددیگه چوب لایرچرخشون که نکنید

محمد ملک نژاد پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷

سلام و خدا قوت آقایان مامور شما را به خدا قسم میدم که با پدیده زشت لامپ های زنون که در جاده های ایران باعث عصبی شدن راننده میشه و بخصوص در جاده های یکطرفه واقعا که راننده مقابل کور میشه حتماً یک جریمه نقدی و تازمانی که این لامپ‌ها را نابود نکردید اجازه حرکت ندهید ، راننده تریلی که شش تا پروژکتور زده روی سقف ضمن اینکه نمره منفی و جریمه میشه حتماً برخورد جدی بکنید

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

این کارتون خوبه یارو تو جاده شب رانندگی میکنه بدون هیچ چراغ و علامتی زورشون میاد روشنایی صاحب مرده شون رو درست کنن.

افقانی پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

بازار رشوه‌گیری بواسطه گرونی جریمه‌ها داغ بود ، داغترم میشه.

رضا پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱

وقتی همه چی میدانید. و وجدان کمی دارین. من هر چه بگم به عنوان یک راننده. فایده ای ندارد. به روی چشم مقررات احترام میگذارم. راننده داره بهش ظلم میشه بگم یا نگم فایده ندارد.

رضا پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

لطفا فکری به حال جاده ها بکنند که اینقدر خرابن ماشینهای مردم داغون شدند

علی پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

اول جریمه های سنگین رانندگان بااحتیاط رانندگی میکنن باید راهی برای جریمه پیداکرد

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

اول جریمه های سنگین رانندگان بااحتیاط رانندگی میکنن باید راهی برای جریمه پیداکرد

زارعی سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

انشاالله که بعضی پلیس نماها سو استفاده نکنند

آخرین اخبار