چاپ کد خبر: 140894
2 اردیبهشت 1403

کارمند خاطی مجموعه حافظیه شیراز را چگونه توبیخ کردی آقای سرپرست ؟

سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد
حافظیه
به گزارش اول فارس،  روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس شهرام زند وکیلی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیروهای مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، گفت: در راستای حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.
سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه بابیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبین آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به‌طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.
ثابت اقلیدی یادآور شد: هرساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

بر اساس این گزارش در صحتهای منتشره سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه اشاراه ای به نوع توبیخ اعمال شده در مورد کارمند ارائه نشده است؟

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار