چاپ کد خبر: 112928
5 خرداد 1402

کدام نانوایی در شیراز ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد؟!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم پرونده عرضه خارج از شبکه آرد خبازی خبر داد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم پرونده عرضه خارج از شبکه آرد خبازی خبر داد .

به گزارش اول فارس، غلامرضا سالاری گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۷ تن آرد خبازی در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی، و متهم پرونده به پرداخت جریمه ۲ میلیارد ریالی محکوم شد.
سالاری افزود : طبق گزارش بازرسان سازمان صمت ، این میزان آرد توسط یک واحد صنفی نانوایی واقع در شهر شیراز ، بصورت غیرقانونی و خارج از شبکه رسمی به فروش رسیده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به پایش مستمر نانوایی ها توسط گشت های مشترک نظارتی در استان ، اظهار داشت : کم فروشی ، گرانفروشی ، تخلفات بهداشتی و عرضه خارج از شبکه آرد شایع ترین تخلفات نانوایی هاست که با توجه به اهمیت نان در سبد کالای غذایی شهروندان ، با این قبیل تخلفات قاطعانه برخورد خواهد شد .

در گزارش منتشره در خصوص این پرونده از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس اشاره ای به نام ومحل فعالیت این نانوایی در شیراز نشده است ، این در حالی است که مردم و شهروندان حق دارند بر اساس قانون نسبت به فعالیت مجرمانه واحدهای متخلف صنفی مخصوصا واحدهایی که مورد محکومیت قطعی قرار گرفته و تخلفشان اثبات و اعمال قانون شده اند آگاهی و اطلاع داشته و بعنوان چشمان بینای دستگاه های انتظامی ، نظارتی و قضایی در سطح کوچه و بازار  در راستای گزارش فعالیت های خلاق قانون واحدهای صنفی در سطح محلات شهرهای مختلف با جدیت بیشتر همکاری ، پایش و گزارش نمایند.

ببینید| عکس ۱۵ تا از زیباترین پروانه ها که حتما حالتون را خوش می کنه !

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برای ورود به کانال واتساپ ما کلیک کنید.

برای ورود به کانال ایتای ما کلیک کنید.

برای ورود به کانال سروش ما کلیک کنید.

برای ورود به کانال روبیکای ما کلیک کنید.

برای ورود به کانال بله ما کلیک کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

همشهری شنبه , ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به صدرا هم سری بزنید وتوجه کنید صبح ساعت ۶ و۳۰ دقیقه هم پخت نمیکنند.برای ظهر هم ۱۰ و۳۰ دقیقه هم پخت نمیکنند. بعد از ظهرها را نمیدونم .ولی اوضاع بلبشویی است

عماد جمعه , ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

اگر اسم نانوایی مشخص نشده پس این چه تیتر مسخره ای هست که زدید؟
الحق که اسم روزنامه و سایت زرد برازنده شما و امثال شماست

آخرین اخبار