گشایش همزمان پنج نمایشگاه تخصصی در شیراز

پنج نمایشگاه تخصصی در حوزه ساختمان به صورت همزمان در محل نمایشگاه بین‌المللی فارس در شیراز آغاز به کار کرد .

به گزارش اول فارس، عصر سه شنبه چهارم دیماه، پنج نمایشگاه تخصصی در حوزه ساختمان، تجهیزات، تاسیسات و دکوراسیون ساختمان، در محل نمایشگاه‌های دائمی استان فارس در شیراز، آغاز به کار کرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حاشیه آغاز مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه‌ها شامل نهمین نمایشگاه بین‌المللی مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان، هفتمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، سومین نمایشگاه بالابر و پله برقی، هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر و سومین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون است .

سید محمود موسوی افزود: ۸۰ شرکت و تولید کننده برتر صنایع مرتبط با ساختمان و تاسیسات و تجهیزات ساختمانی در قالب ۳۰۰ غرفه از سراسر کشور و نمایندگان محصولاتی از کشور‌های ایتالیا، آلمان، لهستان، اسپانیا، کره جنوبی، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند .

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه‌ها شرکت‌هایی از استان‌های تهران، کرمان، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان حضور فعال دارند .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: این شرکت‌ها در زمینه تولید و ارائه انواع مصالح ساختمانی، انواع کابینت، دکور و نمای ساختمان، درب و پنجره، شیرآلات، تجهیزات و تاسیسات حمام، استخر، سونا و جکوزی، انواع کفپوش و دیوارکوب، پرده، نرده و حفاظ، آجرنما و محصولات بتنی و پی وی سی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری و انواع بالابر و آسانسور و پله برقی و هوشمند سازی ساختمان محصولات خود را عرضه کرده‌اند .

موسوی گفت: سه سالن حافظ، بهار و سرو به مشارکت کنندگان و سالن نرگس به کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های جانبی این نمایشگاه‌ها اختصاص داده شده است .

وی اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها را فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات این صنایع برشمرد .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: بیش از ۷۵ درصد از مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان و تولیدکنندگان استان فارس تشکیل می‌دهند .

موسوی یادآور شد که این نمایشگاه تا جمعه هفتم دیماه هر روز بعدازظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برپا خواهد بود.”منبع:ایسنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار