چاپ کد خبر: 117690
12 مرداد 1402

تست روانشناسی:از نحوه راه رفتن خود به شخصیت تان پی ببرید

صرف نظر از “نوع” راه رفتن، قدم برداشتن با اعتماد به نفس می‌تواند کمک زیادی به بهبود حال و هوای شما کند. در این مقاله یک تست شخصیتی جالب درباره نوع راه رفتن ارائه شده است.
صرف نظر از نوع راه رفتن، سعی کنید همیشه با عتماد به نفس گام بر‌دارید.

به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و نوع راه رفتن خود را انتخاب کنید.

تست شخصیتی

اگر انتخاب کردی در ادامه تحلیل تست رو بخون.

۱. نگران
به این طرز راه رفتن نگران می‌گوییم. این افراد معمولاً آهسته و با احتیاط راه می‌روند و گام‌های کوتاهی برمی‌دارند. آن‌ها ممکن است پاهای خود را روی زمین بکشند.

یک نگران چشمانش را روی زمین نگه می‌دارد و دست‌ها را به طرفین پایین می‌آورد یا روی سینه ضربدری می‌کند. این افراد درونگرا و متفکر هستند، اما می‌توانند نامطمئن، آسیب پذیر و ترسو به نظر برسند.
۲. خونسرد
خونسرد‌ها کمی بیش از حد راحت هستند. آن‌ها با سرعت آهسته تا متوسط راه می‌روند، بدنشان ریلکس و آرام است. آن‌ها ممکن است به طور مکرر ژست بگیرند، اما ژست‌هایشان ساده است.

خونسردها بیشتر از اینکه روی کارها تمرکز کنند روی دیگران متمرکز هستند و ممکن است هنگام راه رفتن گم شوند.

آن‌ها افرادی آرام و شهودی هستند اما همچنین می‌توانند شلخته به نظر برسند و به راحتی تحت تأثیر افراد دیگر قرار گیرند.
۳. قایقی
قایقی‌ها با قصد و اطمینان راه می‌روند، بازوها و باسن‌های خود را به شکلی اغراق‌آمیز تکان می‌دهند و توجه هر کسی را که از کنارشان عبور می‌کنند جلب می‌کنند.

در حالی که آن‌ها با سرهای بالا و شانه‌های عقب راه می‌روند، بیشتر بر روی خود تمرکز می‌کنند تا اتفاقات اطرافشان. این افراد فرمان‌بر و کاریزماتیک هستند.
۴. سیاستمدار
سیاستمداران دارای انرژی زیادی هستند و با گام‌های سریع و فنری راه می‌روند و به طور مداوم ژست می‌گیرند. این افراد احتمالاً با قفسه سینه به جلو، شانه‌های عقب و سر بالا راه می‌روند و با هرکسی که از کنارشان رد می‌شود درگیر می‌شوند.

در گروه‌ها غالباً رهبری را بر عهده می‌گیرند و چشمانشان همیشه محیط اطراف خود را بررسی می‌کند. آن‌ها اجتماعی، صمیمی و دوست داشتنی هستند.
۵. مدیر
مدیران خیلی سریع با گام‌های سریع و متمرکز راه می‌روند و اغلب وزن خود را به سمت جلو خم می‌کنند، انگار که در حال دویدن هستند.

این افراد که در افکار خود غوطه‌ور هستند یا به تلفن خود نگاه می‌کنند، اغلب به اطرافیان خود توجهی ندارند و ممکن است در حین انجام چند کار با دیگران سرد برخورد کنند.

مدیران به شدت هدف‌گرا هستند و می‌توانند حلال مشکلات عالی باشند، اما همچنین می توانند غیرقابل دسترس و همیشه مشغول باشند.

مطلب پیشنهادی:

نحوه پرورش بونسای درخت افرا گزینه ای عالی برای آپارتمان شما

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار