• 21 مرداد 1403
  • دسته‌بندی: حوادث
  • شناسه خبر : 151551

زن تهرانی مرد مورد علاقه اش را با قلیان به قتل رساند

زن تهرانی مرد مورد علاقه اش را با قلیان به قتل رساند

با بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف خانه مقتول متوجه شدند که او به سختی رانندگی می‌کرده و پشت فرمان حالت عادی نداشته است.

به گزارش اول فارس، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: در تاریخ بیستم بهمن‌ماه سال گذشته، خبر کشف جسد مرد جوانی در یک خودرو در پارکینگ ساختمانی واقع در غرب تهران از سوی همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۲۵ ساله‌ای را مشاهده کردند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. در همین راستا نیز جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: پزشکی قانونی پس از نمونه‌برداری از جسد با آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی اعلام کرد که مرد جوان براثر ضربه جسم سخت بر سرش دچار ضربه مغزی شده و احتمالاٌ به قتل رسیده است. در همین راستا تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شده و در نخستین‌گام با بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان‌های اطراف خانه مقتول متوجه شدند که او به سختی رانندگی می‌کرده و پشت فرمان حالت عادی نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفته و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی‌بردند، مرد جوان قبل از اینکه داخل پارکینگ خانه‌ خود فوت کند با زن جوانی که از گذشته در ارتباط بوده قرار ملاقات گذاشته است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی خانه زن جوان شدند و تنها متهم پرونده را در یک عملیات منسجم بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از زن جوان اضافه کرد: زن جوان در جریان تحقیقات ضمن ابراز پشیمانی صراحتاً به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت که چندی قبل با مقتول در فضای مجازی آشنا شده و رابطه‌ای میان آنها شکل گرفت. در روز حادثه نیز مقتول به خانه این زن رفته و بر سر قرار ازدواجی که با یکدیگر گذاشته بودند با یکدیگر درگیر شدند و ناگهان این زن در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و با شیشه قلیان یک ضربه به سر او وارد کرده است. پس از این درگیری مرد جوان سوار بر ماشین خود شده و به سمت خانه‌اش حرکت کرده و ساعاتی بعد این زن متوجه مرگ مرد جوان شده است.

وی با بیان اینکه این زن به دلیل ترس ناشی از مرگ مرد جوان موضوع را با هیچکس در میان نگذاشته بود، گفت: این زن در اظهارات خود اظهار پشیمانی کرده و مدعی شد که قصد نداشته تا دستانش به خون آلوده شود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، این زن جوان  برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.منبع: ایسنا

مطالب مرتبط

قتل زن و دختر ۹ ساله اش توسط مرد۴۱ ساله در یکی از محله های شهر شیراز

خودکشی جوان ۲۷ ساله پس از قتل مادرش در فسا+عکس

در دادگاه محاکمه «شوهر به اتهام قتل همسر موقت » چه گذشت؟

نظرات