واکنش شهرداری شیراز به کلیپ ضرب و شتم جمع آوری کنندگان زباله و ضایعات

واکنش شهرداری شیراز به کلیپ ضرب و شتم جمع آوری کنندگان زباله و ضایعات

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز درخصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی منسوب به جمع‌آوری‌کنندگان بازیافت توضیحاتی را ارائه کرد. عکس تزئینی است به گزارش اول فارس از شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز درخصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی منسوب به جمع‌کنندگان بازیافت اعلام کرد: این نزاع در یک […]

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز درخصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی منسوب به جمع‌آوری‌کنندگان بازیافت توضیحاتی را ارائه کرد.

عکس تزئینی است
به گزارش اول فارس از شیراز، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز درخصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی منسوب به جمع‌کنندگان بازیافت اعلام کرد: این نزاع در یک کارگاه خصوصی و بین افرادی است که به‌صورت غیررسمی به جمع‌آوری مواد قابل بازیافت اقدام می‌کنند.

بر اساس اطلاعیه این اداره کل، طبق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون، شهرداری به پلمب مکان مورد نظر اقدام کرده و مراجع قضایی نیز در کوتاه‌ترین زمان پس از این اتفاق به موضوع ورود و فرد خاطی را بازداشت کرده است.

در ادامه این اطلاعیه، شهرداری شیراز ضمن محکوم کردن این رفتار غیراخلاقی گفته است: شهروندان مواد بازیافتی را فقط به ناوگان رسمی شهرداری با کد‌های مشخص یا ایستگاه‌های ثابت بازیافت تحویل دهند.

مطالب مرتبط

کارگر یک پارکینگ در شیراز سه سوته حساب مردم را خالی می کرد

نگذارید املاک و مستغلات شهرداری را تاراج کنند

اعلام محدودیت های «تکراری» استانداری برای سیل اتباع افغانستانی در استان فارس(+ویدئو)

نظرات