خانه / خبر اول

۳ سارق مسلح به اتهام "محاربه" بزودی اعدام می‌شوند

سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد:سرانجام پس از رسیدگی به اتهامات‌شان رای بدوی پرونده توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی صادر شده و هر سه متهم به اتهام محاربه به اعدام محکوم شدند.
۳ سارق مسلح به اتهام "محاربه" بزودی اعدام می‌شوند
به گزارش اول فارس ، اصغر جهانگیر؛ سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد:سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه امنیت جامعه خط قرمز حاکمیت و دستگاه قضایی است، گفت: با کسانی که بخواهند به هر طریقی این امنیت را به مخاطره بیندازند برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد. وی ادامه داد: پرونده سه سارق مسلحی که در تهران مبادرت به سرقت‌های مسلحانه کرده و به نحو بسیار خشن و با کشیدن سلاح به روی مردم، ضرب و شتم و حبس کردن مردم در خانه های‌شان مرتکب اعمال جنایتکارانه‌ای شده بودند بلافاصله در دادسرا رسیدگی شد، پرونده آنها پس از صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارجاع شد و از سی‌ام مهرماه پرونده طی جلسات متعدد با حضور وکلای متهمین و خانواده شکات مورد رسیدگی قرار گرفت. جهانگیر گفت: اقاریر متهمان نشان داد که در استان‌های تهران، البرز و مشهد به این نوع اقدام جنایتکارانه دست زده بودند، سرانجام پس از رسیدگی به اتهامات‌شان رای بدوی پرونده توسط شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی صادر شده و هر سه متهم به اتهام محاربه به مجازات اعدام محکوم شدند و همچنین در مورد پرداخت دیه بابت ضرب و جرح و جراحاتی که به خانواده‌ها وارد کرده بودند نیز برای آنها درصد‌های مختلف دیه بریده شد.

💬 دیدگاه‌ها (0)

نظر خود را بنویسید

لطفاً حاصل عبارت بالا را وارد کنید ⟳ تازه‌سازی کد امنیتی