چاپ کد خبر: 60027
16 تیر 1400

آغاز فعالیت های هنری مهناز افشار در ایران بزودی !+عکس

مهنازافشار

 آیا مهناز افشار فعالیتش را در سینمای ایران هم از سر می‌گیرد یا سفرش تنها به فعالیت‌های شخصی‌اش محدود است.

 مهناز افشار اعلام کرد برای رسیدگی به پرونده‌ها و دیدار با خانواده‌اش بزودی به ایران می‌آید.

مهناز افشار که از سال ۹۸ خارج از ایران زندگی می‌کند در صفحه توییترش و در پاسخ به توییت کاربری درباره کمک به خانواده ایرانیان خارج کشور نوشت: “همینجا اعلام میکنم که برای رسیدگی به دو پرونده بازی که در ایران دارم و همچنین دیدار با خانواده بزودی سفری به ایران دارم و هرکاری داشتید بگید منم تا وقتی هستم براتون انجام بدم!”

unnamed.jpg

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران بدنیا آمد دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.

افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت:

«هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

یاسمن جمعه , ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۳۳

ب جهنم! چ اهمیتی داره ک برگرده یا برنگرده دل خجسته ای دارین ها… همونذموقع هاشم ک تو اوج بود پوسترش ب درو دیوارا خوشم نمیومد الان ک دیگ هیچ با گندای ک زده

شامیر... چهارشنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

البته بعد از چند ماه استراحت لذتبخش در ….و وزن کم کردن و به سر وزن رسیدن . آب و هوا و نون و بوقلمون آلمان بهش نساخته … . بیچاره دختر کوچکش بی پدر که هست . بقیه عمرش را باید بی مادر هم سر کنه .

ناشناس چهارشنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

وای خدای من چه خوب مهناز جوون برگرده

آخرین اخبار