چاپ کد خبر: 135186
5 اسفند 1402

اتباع خارجی چگونه با سپرده ۱۰۰ میلیون نقد یا اقساطی از سکونت، پاسپورت ، بیمه سلامت ، خدمات بانکی، تحصیل در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای بهره مند می شوند؟!

اتباع خارجی چگونه با سپرده 100 میلیون نقد یا اقساطی از سکونت، پاسپورت بیمه سلامت ، خدمات بانکی، تحصیل در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای بهره مند می شوند؟!

سازمان ملی مهاجرت جزئیات کامل طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین در زنجیره های تولید(طرح سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون تومانی) را اعلام کرد.

به گزارش اول فارس ، سازمان ملی مهاجرت جزئیات کامل طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین در زنجیره‌های تولید(طرح سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون تومانی) را اعلام کرد.

سازمان ملی مهاجرت تأکید دارد این طرح اختیاری بوده و تسهیلات متعددی از جمله قسط بندی ۱۰ ماهه و ۲۰ ماهه برای متقاضایان در نظر گرفته است.

سازمان ملی مهاجرت

اطلاعیه می‌افزاید کلیه اتباع و مهاجرینی که حضور قانونی در ایران دارند، اعم از دارندگان برگه‌های سرشماری، کارت آمایش و پاسپورت‌های اقامتی می‌توانند در این طرح شرکت کرده و از مزایای متعدد آن که می‌تواند کار و زندگی این مهاجرین را متحول کند، بهره‌مند شوند.

در ادامه جزئیات طرح آمده است:

1 2

2 1

3

4 2

5

6

سازمان ملی مهاجرت: اتباع خارجی در طرح‌هایی که بدون هماهنگی با این نهاد است شرکت نکنند

سازمان ملی مهاجرت با غیرقانونی خواندن اقدام برخی مؤسسات و بانک‌ها برای توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت بین اتباع خارجی گفت اتباع نباید در چنین طرح‌هایی شرکت کنند.

 روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در بیانیه‌ای اظهارداشت اتباع خارجی نباید در طرح‌هایی که بدون هماهنگی با این نهاد است شرکت داشته باشند.

در بیانیه سازمان ملی مهاجرت آمده است: «برخی از مؤسسات و بانک‌ها بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت و بدون وجاهت قانونی اقدام به توزیع کارت بانکی و سیمکارت در بین اتباع خارجی مقیم این کشور نموده‌اند».

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در این بیانیه خطاب به اتباع و مهاجرین خارجی ساکن ایران نوشت: با توجه به اجرای دو طرح جامع سازمان ملی مهاجرت برای ساماندهی امور اقتصادی اتباع خارجی در کشور

الف- طرح هوشمندسازی ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی؛

ب- طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های خُرد؛

برخی اخبار و گزارشات دریافتی حاکی از آن است که برخی از مؤسسات و بانک‌ها بدون هماهنگی با سازمان ملی مهاجرت و بدون وجاهت قانونی اقدام به اجرای طرح توزیع کارت بانکی و سیم‌کارت در بین اتباع محترم نموده است.

از آنجا که کلیه طرح‌ها و برنامه‌های مورد تأیید سازمان از طریق روابط عمومی سازمان اعلام می‌گردد، لذا هر گونه حضور در اینگونه طرح‌ها متوجه اشخاص و مؤسسات مجری بوده و سازمان مسئولیتی در  قبال آن نخواهد داشت.منبع: تسنیم

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار