چاپ کد خبر: 137578
29 اسفند 1402

اسامی داروخانه‌های شبانه‌روزی و توزیع کننده داروهای خاص در ایام نوروز استان فارس

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

داروخانه

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دکتر «محمدجواد راعی» گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت غذا و دارو در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم استان و مسافران نوروزی، هماهنگی های لازم انجام و با توجه به تعطیلات نوروز، داروخانه های شبانه روزی و داروخانه های منتخب توزیع کننده داروهای بیماران خاص در استان، فعالیت خود را طبق برنامه اعلام شده انجام می دهند.

او اظهار کرد: فهرست داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه های توزیع کننده داروهای خاص در ایام نوروز، در پایگاه مجازی سلامت نوروزی به نشانی اینترنتی http://nowrooz.sums.ac.ir انتشار یافته و به صورت روزانه نیز در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اطلاع رسانی می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ارائه خدمات دارویی در داروخانه ها، با حضور کارشناسان اداره نظارت معاونت غذا و دارو، به صورت روزانه و مستمر مورد پایش و بازبینی قرار می گیرد، اضافه کرد: در مورد تامین داروی موردنیاز در ایام نوروز نیز برنامه ریزی ها و اقدامات جدی به صورتی انجام گرفته است که مردم با کمبود دارویی در این ایام مواجه نشوند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: سامانه ملی وازرت بهداشت به شماره تلفن ۱۹۰، از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ، آماده پاسخگویی به پرسش های هموطنان در خصوص کمبودهای دارویی، مشاوره در زمینه دارو و مسمومیت‌ها است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار