چاپ کد خبر: 67862
27 شهریور 1400

راه اندازی مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون کرونا توسط ارتش در شیراز+نشانی

چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون شهید «نصرفرد» در شیراز افتتاح شد.
به گزارش اول فارس از شیراز، با حضور فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون علیه کروناویروس بنام شهید «نصرفرد» در شیراز افتتاح شد.

دکتر لطفی همت ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه اندازی چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون را ارزشمند خواند و افزود: با راه اندازی این مرکز واکسیناسیون، مجموعه مراکز واکسیناسیون علیه کروناویروس در شیراز به ۱۶ مرکز رسیده است که از این تعداد چهار مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

گزارش ارتش واکسیناسیون خبر تازه

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد واکسینه شدن تمام جمعیت استان فارس باشیم و از مردم خواست تا در کنار واکسینه شدن در برابر کروناویروس، شیوه نامه های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

چهارمین مرکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون علیه کروناویروس به نام شهید «نصرفرد»، صبح امروز، بیست و هفتم شهریور، با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، جمعی از مسوولان و مدیران ارشد دو مجموعه ارتش و دانشگاه و همسر شهید «نصرفرد» راه اندازی شد.

وات 1

این مرکز در چهارراه باغ تخت، تالار سبوی عشق به صورت شبانه روزی پذیرای مراجعان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار