چاپ کد خبر: 59953
15 تیر 1400

افزایش زمان میزان خاموشی برق در مناطق مختلف شیراز+جدول

قطع برق شیراز
 به گزارش اول فارس از شیراز، پیش از این و براساس اطلاع‌رسانی‌ها، زمان اعمال خاموشی‌ها در کلانشهر شیراز، محدود به ساعات ۷ صبح تا ۲۴ شب بود، اما از تیرماه و با اجرای مجدد طرح خاموشی‌های نوبتی، که منجر به گلایه‌مندی شهروندان نیز شد، گسترده توزیع زمان خاموشی به کل ۲۴ ساعت شبانه روز توسعه یافته است.

مسئولان صنعت برق در شیراز با رد اعمال خاموشی‌های خارج برنامه در محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز اعلام می‌کنند که براساس جدول خاموشی اعلام شده، زمان خاموشی برای هر یک از مشترکان در تمام نقاط زیر پوشش این شرکت، ۴ ساعت تعیین و در قالب ۲ بار خاموشی و هر بار به مدت ۲ ساعت اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، در جدول جدید خاموشی‌ها، شیراز به پنج بخش تقسیم و زمان خاموشی در ۲۴ ساعت شبانه روز توزیع شده است.

5 خبر تازه

مسئولان توزیع برق شیراز پیش از این اعلام کرده بودند که نحوه مدیریت خاموشی‌ها، ملی بوده و از طریق دیسپاچینگ کشوری انجام می‌شود و خارج از دسترس شرکت‌های توزیع شهرستانی و استانی است.

مسئولان صنعت برق، گرمای زودرس، خشکسالی، کاهش بارندگی، افت تولید برق در نیروگاه‌های برق آبی، افزایش شدید مصرف برق و گسترش نصب و راه اندازی دستگاه‌های استخراج رمزارز را از عوامل مهم در بروز مشکل در تامین نیاز مردم به برق در سال ۱۴۰۰ اعلام کرده‌اند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار