چاپ کد خبر: 137244
25 اسفند 1402
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل بوانات خبر داد؛

افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها با تلاش شبانه روزی راهداران در بوانات

رنجبر به تشریح اقدامات انجام شده توسط این اداره در راستای طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ و ارتقای ایمنی محورهای جاده ای پرداخت.
به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، ابوذر رنجبر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل بوانات با اشاره به طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳، گفت: محورهای مواصلاتی بوانات با گشت های راهداری این اداره ایمن سازی می شود.

وی افزود: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ، برنامه های کاهش تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی شهرستان در دستور کاری اداره قرار گرفت.

راهداری بوانات

رنجبر با اشاره به اهمیت جایگاه ایمنی در جاده ها اظهار داشت: همچنین در زمینه برنامه های ارتقای ایمنی در نقاط حادثه خیز یکی از موضواعاتی که بر اساس تجارب گذشته مورد ارزیابی رسیدگی و برنامه ریزی شد همچنین حضور مستمر و شبانه روزی نیروهای زحمتکش راهداری بود که اقدامات اولیه انجام و راهداران خدوم و نیز زمینه انجام این فرایند را در دستور کاری قرار دادند که گشت مستمر بمنظور رفع مخاطره از اهداف اصلی طرح بشمار میرود.

عضو کانال ما در تلگرام شوید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل بوانات در پایان ضمن تقدیر و تشکر و همدلی که بین مجموعه همکاران خود ایجاد شده، ادامه داد: امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم گامی در راستای ایمن سازی و کاهش حوادث جاده ای را بر اساس شرح وظایف سازمانی ابلاغ شده برداریم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار