افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه‌ها در سال جاری

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از افزایش ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه‌ها در سال جاری خبر داد.

فارس من| افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان دانشگاه‌ها در سال جاری

به گزارش اول فارس، سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر  در این باره گفت: سال‌های گذشته افزایش حقوق حدود ۱۵-۱۰ درصد لحاظ می‌شد؛ اما امسال طبق مقررات افزایش حقوق ۳۵ درصدی برای کارکنان دانشگاه‌ها لحاظ شده است. 

13990123000496 Test PhotoN

وی افزود: ما کارمندانی داریم که انسان‌های نجیب و خوبی هستند و فکر می‌‌‌کنم از افزایش حقوق ۳۵ درصدی رضایت داشته باشند. دولت به دانشگا‌ه‌ها اعلام کرده در صورت وجود اعتبار این افزایش حقوق صورت بگیرد که ما اوایل اسفند ماه برای اساتید و کارمندان حکم را صادر کردیم و با توجه به کسر بودجه‌ای که داشتیم در این مورد حدود ۴۰ درصد افزایش بار مالی داریم. 

* دانشگاه‌ها طبق مقررات عمل می‌کنند

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ما حدود ۷۰۰-۶۰۰ نفر کارمند رسمی و قراردادی و ۶۰۰ نفر هم نیروی شرکتی داریم و هر سال طبق قانون افزایش حقوق داریم و می‌توانستیم این کار را طبق اعتباری که داریم انجام دهیم. تا جایی که اطلاع دارم همه دانشگاه‌ها این افزایش حقوق را اعمال کردند و در حال حاضر هم با مشکل بودجه مواجه‌اند. 

وی افزود: بنابراین ما طبق مقررات عمل می‌کنیم؛ به طوری که عده‌ای استخدام کشوری و عده‌ای هم استخدام تامین اجتماعی هستند که مقررات متفاوتی بین این دو وجود دارد. ما لیست حقوق را به خزانه ارسال کردیم و فکر می‌کنم امسال اتفاق خوبی برای اساتید و کارمندان اتفاق افتاده و افزایش نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست. 

به کانال تلگرام اول فارس بپیوندید

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84 %D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85 %D8%A7%D9%88%D9%84 %D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

خوش به حالشان. کاش فقط ۱۰ درصد هم حقوق کسانی که در حوزه های علمیه کار میکنند افزایش می یافت. حقوق ما نه تنها اضافه نشد بلکه بخاطر افزایش بیمه از سال پیش هم کمتر شده

محمدرضانیک سیرت شنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۶:۴۴

اختلاف درافزایش حقوق هم بین قشرهای مختلف!!
چندماه است که برای افزایش ۲۱%حداقل دستمزدکارگران جلسات متعدد گرفته شده وتاکنون عملی نگردیده

آخرین اخبار