چاپ کد خبر: 66056
10 شهریور 1400

بازیگر نقش شارلوت در گاندو+تصاویر بی حجاب

شارلوت سریال گاندو 7 e1630505153889

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «گاندو»  محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه  در قالب اجتماعی امنیتی است که اولین قسمت آن در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مهدی امینی پخش شد.

به گزارش اول فارس ، بیاینا محمودی، بازیگری را چند سالی است که آغاز کرده است. او علاوه بر بازیگری در موسیقی نیز دستی دارد و حوزه موسیقی تئاتر هم کار کرده است. بازیگر نقش شارلوت سریال گاندو سابقه تئاتری قوی دارد.

 

بیاینا محمودی در ۵ نمایش با نام‌های آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا درخشیده است. سریال گاندو ۲ اولین کار تلویزیونی او است.

بیاینا محمودی علاوه بر بازیگری معلم نیز هست و یک مترجم برجسته زبان نیز هست. او همچنین در فیلم کوتاه تردید نیز نقش آفرینی کرده است.

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد نقش شارلوت را بازی می‌کند. بیاینا محمودی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند.

شارلوت سریال گاندو 1

داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی به اتفاق؛ سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا، سیدمحمدجواد طاهری، علی نعمت اللهی، مهدی عبادتی، ناصر هاشمی، حمید متقی پور، امیرحسین ابراهیمی، عباس محمدی، محبوبه صادقی و … از بازیگران ثابت «گاندو» هستند.

در «گاندو ۲» بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده به همراه؛ بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سیدمحمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی، پیمان دارابی با هنرمندی: شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی: بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته اند.

شارلوت سریال گاندو 3

شارلوت سریال گاندو 2

شارلوت سریال گاندو 4

شارلوت سریال گاندو 2

شارلوت سریال گاندو 6

بیاینا محمودی علاوه بر بازیگری معلم نیز هست و یک مترجم برجسته زبان است. او همچنین در فیلم کوتاه تردید نیز نقش آفرینی کرده است.

شارلوت سریال گاندو 5

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود.

او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد، وی نقش شارلوت را بازی می‌کند.

بیاینا محمودی همچنین به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند. برخى اکانت‌هاى توییترى اصولگرا نوشته‌اند که نقش شارلوت با کایلى مور گیلبرت معادل است که چندى پیش با سه زندانى ایرانى مبادله شد.

بیانا محمودی شارلوت گاندو 1

بیانا محمودی شارلوت گاندو 2

بیانا محمودی شارلوت گاندو 3

بیانا محمودی شارلوت گاندو 4

کانال

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

البرز یکشنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۹

عالی بازی کردی شارلوت ….. ولی محمد چیز دیگه آیی هست

وحید یکشنبه , ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

آغای فرهاد من به ۲۵۰۰ سال پیش هم فکر میکنم و افتخار میکنم چون مثل حیوانات در حال زندگی نمیکنم.

زهرا جمعه , ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

بابا بنده خدا ایرانیه ولی مسیحیه

زهرا پنجشنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

ایرانیه ولی … نیست

احمدی فر پنجشنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

این خارجیه یا ایرانی؟

فرهاد چهارشنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

خجالت بکشین بازیگرهست چرا ۱۴۰۰سال پیش فکرمیکنید یعنی چه عقب افتاده ها

آخرین اخبار