چاپ کد خبر: 7444
25 اردیبهشت 1398
برای حضور در دومین مرحله لیگ سری آ

بانوی کاراته کای شیرازی راهی ترکیه شد

بانوی کاراته کای شیرازی راهی ترکیه شد

به گزارش اول فارس، تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ سری آ به میزبانی ترکیه بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت عازم استانبول شد.

دومین مرحله لیگ سری آ ترکیه از روز جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور ۱۸۱۲ کاراته کا از ۱۰۱ کشور آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد.
تیم ملی کشورمان در دو بخش مردان و بانوان و در این پیکار‌ها حضور خواهد داشت؛ که در بخش بانوان کاراته کای شیرازی نیز روی تاتامی خواهد رفت.
شیما آل سعدی متولد بیست و ششم مرداد ۱۳۷۲ یکی از ورزشکاران فعال و موفق استان فارس به شمار می‌رود که تمام زندگی خود را از سن هشت سالگی با کاراته سپری کرده است. این ورزشکار شیرازی دارای کمربند مشکی دان ۳ است و می‌گوید اگر به موقع آزمون‌ها را پیگیری می‌کرده، اکنون به دان ۴ رسیده بود.
او با پشتکار و تلاش فراوان در کنار ورزش حرفه‌ای خود از تحصیل دور نمانده و دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی است.

این دختر ورزشکار شیرازی که حدود هفت سال، سابقه حضور در اردو‌های تیم ملی در رده سنی جوانان تا بزرگسالان را دارد، موفق به کسب افتخارات و عناوین قابل توجهی همچون کسب مدال طلای مسابقات بین المللی جایزه بزرگ جام بسفر ترکیه ۲۰۱۸، مدال برنز قهرمانی آسیا تیم ملی بزرگسالان ۲۰۱۸، کسب مدال برنز لیگ جهانی اندونزی در تیم ملی بزرگسالان، مدال برنز لیگ جهانی ترکیه در تیم ملی بزرگسالان به عنوان اولین بانوی رده سنی امید، کسب مدال برنز تورنمنت بین المللی امارات به عنوان بانوی لژیونر برای باشگاه الاتحاد عراق، حضور در اولین اعزام تیم ملی جوانان به یونان، حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا در رده سنی امید شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار