چاپ کد خبر: 131662
25 دی 1402

همه شیرازی ها باید قدر این کارمند شریف دولت را بدانند

برای اولین بار در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از مطالبه گر و فعال عرصه صیانت از سلامت شهروندان تجلیل شد.

تجلیل

به گزارش اول فارس، موضوع آبیاری زمین‌های کشاورزی با آبهای غیرمتعارف در حریم شهر شیراز قصه ای است که سر دراز دارد و بارها گزارش های مختلفی از آن تحت عناوین متفاوت منتشر شده است و موضوعی است که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط بوده و همچنان آبیاری مزارع با فاضلاب خام، دغدغه مردم و رسانه‌هاست.

در این جلسه از علیرضا فاتح، کارشناس بهداشت و محیط مرکز بهداشت شهدای والفجر که موضوع آبیاری مزارع با فاضلاب و آبهای غیرمتعارف را کشف و علنی کرده بود برای حضور در صحن شورا دعوت شدکه به دلیل کسالت امکان حضور نداشت و لوح تقدیر ایشان به ریاست مرکز بهداشت شهدای والفجر تقدیم شد.


بر اساس این گزارش ابراهیم کمالی مدیر استانی خبرگزاری فارس  و عضو شورای  اسلامی شهر هم در مطلبی در شبکه اجتماعی ویراست نوشت:  تجلیل از کارشناس مرکز بهداشت شهرستان شیراز همزمان با ابلاغ قانون حمایت از گزارشگران فساد، پس از سه هفته پیگیری توسط شورا انجام شد.از ابتدای حضورم در شورا تلاش کرده ام در هیچ مراسم تقدیری که عموما در برابر انجام وظایف سازمانی بوده حضور پیدا نکنم، اما این بار با افتخار در این مراسم تجلیل حاضر شدم.

به گزارش اول فارس ،  خبرگزاری فارس در استان هم در ماه های گذشته با پیگیری و گزارش دقیق و کارشناسانه موضوع آبیاری مزارع و سبزیجات با فاضلاب شهری در شیراز یکی از عوامل موثر در اطلاع رسانی در این خصوص بوده است .

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار