چاپ کد خبر: 138710
11 فروردین 1403

بر اساس پیش بینی هواشناسی در کدام مناطق استان فارس باران می آید؟

هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به بارش رگبار بهاری، رعد وبرق و وزش باد در مناطق شمالی، مرکزی، شرقی از جمله شیراز هشدار داد.

باران 5

به گزارش اول فارس ،مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سامانه بارش های رگباری و بهاری از اواخر وقت شنبه ۱۱ فروردین ماه آغاز می شود و تا دوشنبه سیزدهم همین ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت این سامانه برای شنبه در مناطق شمالی استان به ویژه در شهرستان های سپیدان، اقلید، رستم و نورآباد ممسنی پیش بینی شده است.

حقیقت ادامه داد: همچنین این سامانه برای یکشنبه دوازدهم فروردین در مناطق شمالی، مرکزی و شرقی استان به ویژه شهر ستان های سپیدان، اقلید، رستم، نورآباد ممسنی، خرم بید، آباده، بوانات، سرچهان، بختگان، استهبان، ارسنجان، نی ریز، پاسارگاد، مرودشت، زرقان، کوهچنار، بیضا، داراب، حسن آباد داراب و شیراز گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی بیان کرد: این سامانه برای دوشنبه سیزدهم فرودین ماه هم در مناطق شمالی، مرکزی و شرقی به ویژه شهرستان های سپیدان، اقلید، رستم، نورآباد ممسنی، کازرون، بیضا، خرم بید، ارسنجان، بختگان، بوانات، نی ریز، استهبان، پاسارگاد، زرقان، مرودشت و شیراز ، پیش بینی شده است.

لغزندگی جاده ها،صاعقه

حقیقت افزود: اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده ها و صاعقه وجود دارد از این رو احتیاط در سفر های برون شهری، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار