چاپ کد خبر: 95731
11 مهر 1401

تست هوش|بنظر شماکدامیک از این دو زن مادر این دختربچه است ؟

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار 1 780x470 1

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار: شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار همراه باشید.

به این ترتیب با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار، شما دو زن و یک دختر بچه را در تصویر می بینید. ماریا کوچولو به تازگی بهبودی خودش را از یک حادثه ترافیکی بدست آورده است. اما نمی تواند اطرافیان و نزدیکان خود را بشناسد. دو زن مدعی هستند که مادر او هستند. ماریا نمی داند که مدامیک از این دو زن مادر او هستند. تا زمان اعلان نتایج آزمایش دی ان ای، آیا شما می توانید تشخیص دهید که مادر واقعی ماریا کدامیک از این دو زن است؟

با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها ۶ ثانیه وقت دارید!

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار 1

*

*

*

*

*

*

*

*

*

پاسخ آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار
امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ این تصویر معمایی را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.

.

.

.

.

.

درست حدس زدید. شبیه گردنبندی که دختر کوچولو به گردن دارد، بر گردن زن سمت راستی وجود دارد. همین نشانه کوچک می تواند اثبات کند که این زن مادر واقعی آن دختر است.

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار 2

شما هم نظرتان را برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سوگند یکشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

مادر فراموشکار و موبارک اینکه به گردنم بنداز به قدر کنید متوجه میشید که من کردم عشق لب قرمز و بچه مادرمو بازم بازم همون قلب قرمزه اگه دقت می کردید

سوگند یکشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

گردنبند بچه قلب قرمز برای اونی که مهاجم بازه بازم قلب قرمز یعنی دوتا مادر و دختر هستند

مهسا جمعه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

از گردنبنده مادره که لباس قرمزه داره معلوم است

لات شنبه , ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

زن سمت چپ مادر بچه است چون گردنبند قلب گردن هدردویشان است

مهشید پیری چهارشنبه , ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

خانمی که سمت راست است به نظر من

آخرین اخبار