چاپ کد خبر: 92737
30 مرداد 1401

تصاویر ۲ تصادف خونین ۲۴ ساعت گذشته در شیراز

سه سرنشین خودروی پژو پارس پس از تصادف هولناک با کامیون به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا کردند.
به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز؛ ساعت ۱۰:۴۷ دقیقه صبح روز گذشته ۲۹ مرداد ماه، برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با کامیون در بلوار خلیج فارس به سازمان آتش نشانی اعلام و به دنبال آن دو ایستگاه ۱۳ و ۱۰ عازم محل حادثه شدند.شدت تصادف به حدی بود که قسمت عقب خودرو کاملا متلاشی و در زیر کامیون فرو رفته بود و به دلیل نشت شدید سوخت احتمال وقوع آتش سوزی وجود داشت.

آتش نشانان در نخستین گام اقدام به قطع کردن سیستم برق و بنزین خودرو کرده و ایمنی محل را برقرار کردند.

سه سرنشین مرد خودروی پژو پارس  به طور معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا کرده و تنها دچار مصدومیت جزیی شده بودند.

حادثه شیراز 1 حادثه شیراز 2 حادثه شیراز 3 حادثه شیراز 4


چهار مصدوم حاصل واژگونی خودروی سواری در کمربندی سلطان آباد
سقوط خودرو سواری پژو ۴۰۵ به شانه خاکی جاده کمربندی سلطان آباد ، منجر به مصدوم شدن چهار مرد دو جوان شد.
به گزارش اول فارس،  طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۸به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۳:۳۷ دقیقه بامداد امروز ۳۰ مرداد ماه، به سمت جاده کمربندی سلطان آباد، حرکت کردند.یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حین حرکت، از مسیر اصلی منحرف شده و سپس به شانه خاکی جاده سقوط کرده و کاملا واژگون شده بود.

با توجه به اینکه خودرو سواری پس از سقوط در زمین خاکی حاشیه بزرگراه قرار گرفته بود و خوشبختانه منجر به بروز حوادث رانندگی دیگر نشد اما این حادثه مصدومیت چهار مرد جوان سرنشین خودرو را به دنبال داشت.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن تحویل مصدومین به عوامل اورژانس ، جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و پس از رفع نشتی سوخت این وسیله نقلیه، محل حادثه ایمن سازی شد.

علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

تصادف 1 تصادف 2
گروه واتساپ اول فارس

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار