چاپ کد خبر: 13063
20 شهریور 1398

تعطیلی «بیسکویت مادر» لارستان | شصت کارگر بیکار شدند

%D8%A8%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%AA %D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1 %D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A7

کارخانه تولید «بیسکویت مادر» لارستان که در قالب شرکت «ویتانا» در شهرک صنعتی لارستان فعالیت داشت، چندی پیش و در سکوت رسانه ای تعطیل شد.

به گزارش  اول فارس، چندی پیش زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی کارخانه تولید «بیسکویت مادر» لارستان شنیده شد تا اینکه چند روز قبل خبر تعطیلی آن توسط مدیرعامل این شرکت  تأیید شد.

سیامک ساریخانی  با ابراز تأسف از تعطیل شدن این کارخانه، اظهار داشت: موضوع این است که آن روزی که مسئولین میبایست حمایت می کردند، بیشتر دنبال مسایل قومی قبیله ای و…. بودند.

وی تأکید کرد: حال که کار به اینجا رسیده و کارخانه ای که با زحمت زیاد و خون دل خوردنها از آن شرایط بحرانی به شرایط سود دهی رساندیم و به دلایلی که همه میدانند به تعطیلی رسیده و بیش از ۶۰ نفر نیرو بیکار شده اند فریاد وامصیبتای دوستان مسئول بلند شده است.

مدیر کارخانه ویتانا لارستان تصریح کرد: البته پر واضح است که دوستانی بوده اند که در حد توانشان ما را یاری رسانده اند و بنده بابت آن از ایشان سپاسگزار خواهم بود.هر چند از این مدیر تقاضای توضیحات بیشتر کردیم اما ایشان جزییات بیشتری درخصوص علل تعطیلی کارخانه را شرح ندادند.

براساس این گزارش،  شرکت شیرین طعم لارستان تولید انواع بیسکویت و شیرینی های مغزدار را از سال ۱۳۸۵ شروع کرد و بعد از پیوستن به گروه صنعتی ویتانا تولیدات خود را افزایش داد و موجب شد تا این کارخانه از جمله صنایع موفق در لارستان باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار