چاپ کد خبر: 136275
16 اسفند 1402

تعیین تکلیف برای «مصرف کنندگان» توسط رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی!

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی:نیازی به توزیع مرغ منجمد در بازار نیست.

مرغ
یوسفخانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به شرایط مساعد جوجه‌ریزی و مازاد تولید مرغ گرم، نیازی به عرضه مرغ منجمد در بازار نیست.
به گزارش اول فارس ، مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۵۷ هزار تومان و مرغ گرم ۸۰تا ۸۵ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی و مازاد تولید مرغ گرم، قیمت ها از ثبات نسبی در بازار برخوردار است.

یوسف خانی ادامه داد: با توجه به حجم جوجه ریزی ها و عرضه مرغ در سطح بازار، ازدیاد ۱۰ درصدی تقاضا در ماه رمضان و ایام پایانی سال تاثیری در نوسان قیمت مرغ در بازار ندارد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه نیازی به عرضه مرغ منجمد در بازار نیست، افزود: با وجود مازاد تولید مرغ گرم کمبودی در عرضه وجود ندارد که بخواهیم از طریق توزیع مرغ منجمد، بازار را کنترل کنیم و تنها مقادیری مرغ منجمد در میادین توزیع می شود.

او حداکثر نیاز روزانه مرغ تهران را ۸ هزار تن اعلام کرد و گفت: با احتساب نیاز بازار داخل، ماهانه ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی جوابگوی نیاز کشور است.

این در حالی است که مشکل بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر کشور ناتوان از خرید مرغ با قیمت های کنونی بوده  و معلوم نیست در انفعال و بی تفاوتی سازمان حمایت از مصرف کنندگان رئیس اتحادیه پرنده و ماهی بر چه اساسی برای مصرف کنندگان تعیین تکلیف می کند؟

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار