چاپ کد خبر: 121790
2 مهر 1402

فال حافظ امروز یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲؛ هر لحظه ز گیسوی تو خوش بوی مشام است

امروز شاید با جمعی از دوستانتان دور هم جمع شوید تا در مورد یکی از موضوعات مورد علاقه ی خود به بحث بپردازید. این دیدار هم به خاطر ایده های جالبی که در آن رد و بدل می شوند و هم به خاطر بودن در کنار دوستانتان برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. با فال حافظ امروز شاید حتی به این نتیجه برسید که به صورت هفتگی و یا ماهیانه چنین دیدارهایی را به طور مرتب برگزار کنید. امروز به نفعتان است که تا جای ممکن در رابطه با اهداف و برنامه های خود صحبتی نکنید و در آرامش و قدم به قدم به سوی عملی کردن آنها پیش بروید. اطرافیانتان در رابطه با تصمیم مهمی که اخیرا در مورد موضوعی سرنوشت ساز در زندگی تان اتخاذ کرده اید مخالفت خود را به صراحت اعلام خواهند کرد. بهتر است تسلیم افکار و نظرات آن ها نشوید و با جرات و جسارت از تصمیم خود دفاع کنید، آن ها اشتباه می کنند.


مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

پس در ادامه با تفال به حافظ از مجله زندگی اول فارس همراه شوید

فال حافظ+فال امروز

به گزارش اول فارس فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

ساقیا عشرت امروز به فردا مفکن

یا ز دیوان قضا خط امانی به من آر

دلم از دست بشد دوش چو حافظ می‌گفت

کای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که بر سر دوراهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

جانا تو را که گفت که احوال ما مپرس

بیگانه گرد و قصهٔ هیچ آشنا مپرس

ز آنجا که لطف شامل و خلق کریم توست

جرم نکرده عفو کن و ماجرا مپرس

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در پی قانع کردن کسی برای اثبات ارادت خود به او هستید و در این راه رقیبی بسیار باهوش برایتان مشکلات بسیاری را ایجاد می کند که تنها با گذشت زمان و درایت شما می توانید از شر او خلاص شوید. به قول مولا علی (ع) آنچه که کمش زیاد است، دشمن است ولی سعی کنید تا دشمن خود را با محبت و مهربانی تبدیل به یک دوست کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فـال حـافـظ متولدین خرداد

چه قیامت است جانا که به عاشقان نمودی

دل و جان فدای رویت بنما عذار ما را

به خدا که جرعه‌ای ده تو به حافظ سحرخیز

که دعای صبحگاهی اثری کند شما را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فـال حـافـظ متولدین تیر

تا مرا عشق تو تعلیم سخن گفتن کرد

خلق را ورد زبان مدحت و تحسین من است

دولت فقر خدایا به من ارزانی دار

کاین کرامت سبب حشمت و تمکین من است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید دیگر خسته شده ای. صبر و قرار نداری. از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس؛ روزی خواهد رسید که همه مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فـال حـافـظ متولدین مرداد

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت

ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی

هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحت تو را می خواهند هرچند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدیدنظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خرد در کنار صبر نیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

فال حافظ شهریور

فـال حـافـظ متولدین شهریور

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تبسمی کن و جان بین که چون همی‌سپرم

چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست

بنفشه زار شود تربتم چو درگذرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که فرد تنهایی هستید. تنها یار شما دل تان است. یار و دوستی ندارید. کسی از دردهایتان خبر ندارد. مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دل تان را به آنها نگویید که به ضرر خودتان از آن استفاده می کنند. نذر کرده اید؛ اگر به حاجت تان رسیدید آن را حتما ادا کنید.

فال حافظ متولدین دی

فـال حـافـظ متولدین مهر

من از چشم تو ای ساقی خراب افتاده‌ام لیکن

بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم

اگر بر من نبخشایی پشیمانی خوری آخر

به خاطر دار این معنی که در خدمت کجا گفتی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که صلاح و مشورت بهترین راهنما برای آینده روشن تان است. دعای سلامتی همیشه با شماست و از بلایا ایمن هستید. در همه حال انفاق و کرم کنید که این کار روشن کننده راه تان است و از آن پشیمان نخواهید شد. مواظب صحبت کردن تان هم باشید که از آن به ضرر خودتان استفاده می کنند. از لحظه لحظه زندگی تان استفاده کنید که وقت طلاست.

فـال حـافـظ متولدین آبان

 

چنان پر شد فضای سینه از دوست

که فکر خویش گم شد از ضمیرم

قدح پر کن که من در دولت عشق

جوان بخت جهانم گر چه پیرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودت نیستی و فقط به این فکر می کنی که به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل کنی. در این روزگار پر غوغا بهتر است بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر. مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فـال حـافـظ متولدین آذر

تعظیم تو بر جان و خرد واجب و لازم

انعام تو بر کون و مکان فایض و شامل

روز ازل از کلک تو یک قطره سیاهی

بر روی مه افتاد که شد حل مسائل

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که ناراحت رقیبان و حسودان نباش؛ همگی را شکست خواهی داد اما به شرط اینکه در کسب روزی راه حلال را پیش بگیری و از عقل و درایت خود نهایت استفاده را بکنی. نتیجه کارهای خوبی را که انجام داده ای خیلی زود می بینی و مشکل تو هم حل می شود.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ متولدین دی

برآی ای صبح روشن دل خدا را

که بس تاریک می‌بینم شب هجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار

فغان از این تطاول آه از این زجر

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که زمان هجران به سر آمده و صبح صادق دمیده است. شب سیاه به پایان رسیده و حالا نوبت توست تا به عهدی که بسته ای عمل کنی. نگرانی که دوباره همه چیز به هم بریزد و از وصال یار بی بهره بمانی. دیگر طاقت هجران را نداری.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فـال حـافـظ متولدین بهمن

در مجلس ما عطر میامیز که ما را

هر لحظه ز گیسوی تو خوش بوی مشام است

از چاشنی قند مگو هیچ و ز شکر

زان رو که مرا از لب شیرین تو کام است

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که بخت بسیار خوبی نصیب تان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام هستید. یارتان در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویران تان را تنها دعا و یاد خدا سامان می بخشد. محبت خودتان را از اعضای خانواده دریغ نکنید. در ایام پاییز  بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون همیشه به خلق خدا خدمت می کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فـال حـافـظ متولدین اسفند

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

سایه طایر کم حوصله کاری نکند

طلب از سایه میمون همایی بکنیم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید برای رسیدن به مراد دل باید از مسیر سخت با پستی و بلندی‌های بسیار عبور کنید، اراده آهنین و همت عالی برای عبور از سختی‌های این راه نیاز است. مراقب باشید که به بیراهه کشیده نشوید، از همفکری دوستان دلسوز و دانا استفاده کرده و صبوری پیشه کنید تا ان شاالله به سرمنزل مقصود برسید.

۹ عادت غذایی غلط ما ایرانی ها که میتواند منجر به مرگ شود

خواص بی نظیر تخم بلدرچین برای خانم های باردار

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار