چاپ کد خبر: 11012
13 مرداد 1398

تقدیر استاندار فارس ازدست اندرکاران اطفاء حریق هتل آسمان شیراز

استاندار فارس

استاندار فارس در پیامی از دست اندرکاران اطفاء حریق در شیراز قدر دانی کرد.به گزارش اول فارس ، در پی وقوع حادثه آتش سوزی در ساختمان  هتل درحال ساخت آسمان شیراز ،دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس از مردم و دست اندرکاران اطفاء حریق تقدیر کرد.

در  پیام استاندار فارس آمده است:

ساختمان در حال احداث هتلی در نقاط مرکزی شیراز، دچار حریق شد، آتش نشانی عملیات اطفاء حریق را به خوبی مدیریت کرد و سایرنیرو‌های امدادی، درمانی وانتظامی نیز با آمادگی بسیار خوبی عمل کردند. به ویژه از ساکنین و صنوف محدوده محل وقوع آتش سوزی که ناچار به تخلیه محل شده و با گذشت و ایثار خود تا پایان عملیات اطفاء حریق صبورانه تحمل کردند تشکر می‌نمایم.

در ساعات حضور اینجانب در محل آتش سوزی شاهد تلاش فرماندهان و کارکنان خدوم آتش نشانی با ورود به محدوده بسیار خطرناک آتش سوزی بودیم، عزیزانی که تلاش کردند. تا خسارت به حداقل برسد، مردم آسیب نبینند و اموال آن‌ها حفظ شود، ضمن تقدیر مجدد از همه دست اندرکاران محترم، بخصوص فرماندار، شهردار، مدیرکل فرودگاه، پتروشیمی پالایشگاه، و اعضای کمیته شورای تامین شیراز، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل بحران، امیداست با توجه به اهمیت کار آتش نشانان، توسط شورای شهر و شهرداری اعتبارات مناسبی برای سازمان آتش نشانی در نظر گرفته شود.

از مجموعه مدیران دست اندر کار و شهرداری انتظار میرود مساعدت‌های لازم در جهت کاهش مشکلات و همکاری با سرمایه گذار هتل جهت بازسازی وبرقراری استحکام لازم طبق ضوابط ومقررات ملی ساختمان بعمل آورند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار