چاپ کد خبر: 47419
19 اسفند 1399

توقیف کامیون حامل ۲۱ هزار و ۱۰۰ قطعه جوجه در بوانات

جوجه قاچاق 1

به گزارش گروه حوادث اول فارس ،فرمانده انتظامی شهرستان “بوانات” گفت: با تلاش مأموران انتظامی یک کامیون متوقف و در بازرسی از آن ۲۱ هزار و ۱۰۰ قطعه جوجه غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی کشف شد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” در این خصوص بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی “بوانات – یزد”به یک دستگاه کامیون مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون ۲۱ هزار و ۱۰۰ قطعه جوجه کشف شد، افزود: در بررسی های به عمل آمده راننده خودرو هیچ گونه مجوزی جهت جابجایی و انتقال محموله ارائه نداد و با حضور کارشناس دامپزشکی شهرستان مشخص شد این محموله جوجه یک روزه غیرمجاز و فاقد مجوز حمل می باشد.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده، بنا به اظهار نظر کارشناسان ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار