چاپ کد خبر: 21128
12 بهمن 1398

ثبت نام عمل جراحی رایگان بیماران لب شکری یا شکاف کام در شیراز

عضو هیات‌ امنای موسسه ملی مرهم اعلام کرد: تا کنون ۶۵۰ نفر برای عمل جراحی شکاف کام در شیراز از سراسر کشور نام نویسی کرده‌اند ، روند ثبت نام از متقاضیان همچنان ادامه دارد و اعمال جراحی افرادی که شرایط کلی را داشته باشند از ۱۳ تا ۱۸ اسفند در بیمارستان نمازی شیراز به صورت رایگان انجام می‌شود.

Cleft Lip

دکتر کامیار اژدری عضو هیات‌ امنای موسسه ملی مرهم اظهار داشت : اعمال جراحی متقاضیان در بیمارستان نمازی شیراز و با همکاری این بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت رایگان انجام می شود ، متقاضیانی که تا کنون نام نویسی کرده اند از استان فارس و سایر استان های کشور هستند و زیر نظر تیم تخصصی جراحی می شوند .

وی با تقدیر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: رسالت موسسه ملی مرهم  ارائه برترین خدمات آموزشی، تشخیصی، توانبخشی، درمانی و پژوهشی بهنگام و اثربخش، با بهره‌گیری از نیروی انسانی مجرّب و کارآمد در سطح کشور است و اکنون شیراز به عنوان یکی از شهرهای فعال در حوزه پزشکی میزبان سفر خیرخواهانه متخصصان موسسه برای انجام اعمال جراحی شکاف لب ، شکاف کام و ناهنجاری های همراه تولد است.

عضو هیات‌ امنای موسسه ملی مرهم ادامه داد : متقاضیان اعمال جراحی می بایست با مراجع به سایت موسسه به آدرس http://register.marhamportal.ir چهار عکس با دوربین معمولی یا موبایل از محل مورد نظر جراحی و  از زوایای مختلف نیم رخ راست، نیم رخ چپ، روبرو و پایین بگیرند و ارسال کنند  و در صورتی که ناهنجاری شکاف کام می باشد با دهان باز تصویربرداری صورت پذیرد. کارشناسان موسسه مرهم در اقدامات بعدی چنانچه داوطلب را مناسب برای جراحی تشخیص دهند با آن ها تماس خواهند گرفت.

اژدری با بیان برخی از اهداف و آرمان های موسسه مرهم ادامه داد : چرخش از مدل پزشکی – درمانی به مدل اجتماعی سلامت که نیازمند مشارکت آگاهانه اجتماعی می‌باشد ، نهادینه کردن آموزه‌های سبک زندگی سالم با مشارکت مراجع آموزشی، نشریات و رسانه‌ها ، توانمندسازی گروه‌های محروم و کم‌برخوردار و نیز تقویت تغذیه جمعیت تحت پوشش خصوصأ کودکان، سالخوردگان و مادران باردار ، آموزش کافی مشاغل خاص، به‌منظور کاهش استرس و پرخاشگری، به منظور جلوگیری از تبعات ناهنجار از اهداف اصلی این موسسه است .

اژدری گفت: دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی و ارجاع، حق بیمار است و  ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن سن، جنس، مذهب، قومیت و منطقه جغرافیایی بر اساس مسئولیت اجتماعی در این موسسه  انجام می گیرد.

گفتنی است پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی، پراستنادترین دانشمند ایرانی در حوزه جراحی پلاستیک و ترمیمی، بنیان گذار موسسه ملی مرهم است و برای فرونشاندن آماج دردهای مناطقِ محروم کشور این موسسه را بنیان نهاده است ، موسسه مرهم با تشکیل فوق تخصصی‌ترین تیم جراحان پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم جهان؛ افزون بر ۵۰ فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی؛ تمهید پویشی بزرگ را نهاد که امروز در قامت موسسه ملی ندای سلامت مرهم تجلی یافته است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد عمرشهنوازی یکشنبه , ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱:۵۷

عادل شهنوای

صالحه چهارشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

سلام من شکاف کام دارم نصف عملا رو انجام دادم به نتیجه نرسیدم میشه کمکم کنی

صالحه چهارشنبه , ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

من لب شکری هستم هر چه عمل کردم به نتیجه نرسیدم اگه میشه کمک کنی

ویدا شنبه , ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲:۲۹

سلام ۳۴سالمه وازدواج کردم همسرم هزینه عمل رانداره والانهم به مشکل برخوردیم بعداز ۱۷ سال زندگی تورو خدا کمکم کونید

ساعد چهارشنبه , ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۵۲

سلام ۳۲ سالمه لب شکری هستم و هر چ عمل میکنم ب نتیجه نمیرسم ۰۹۱۷—۲۷۷۰

محمد دوشنبه , ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

سلام پسر من الان ۸ سالشه میخواستم تشکر کنم از آقای دکتر معمار زاده خدا قوت خیلی خوب بچمون عمل کرده تا عمر داریم دعا گوی شما هستیم خدا شما را برای ما فرستاد خدا خیر دنیا وآخرت به شما بده

ابراهیمی دوشنبه , ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

نوزاد لب شکری دارم چطور با شما تماس بگیرم۰۹۱۱—۷۱۶۰

ابراهیم بزرگ امید جمعه , ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۲۲

سلام پسرم ۳ ماهش هست شکاف لب کام داره لطفان راهنمیام کنیدبهم زنگ بزنیدکی بیارمش

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۲۶

سلام مادر هستم ۳۶ ساله نوزادی دارم تازه متولد شده با کام لب شکری ومشکلات دیگه در اندام های دست وپا هزینه عمل رو ندارم اگر امکانش هست به من کمک کنید

محمد اویس زاره زهی جمعه , ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

داداش من الان چهار سالشه شکاف لب و کام داره از هر دو طرف دوبار عملش کردیم ولی باز دوباره بخیه هاش پاره شدن الان چیکارش کنیم هزینشم زیاد نداریم لطفا ادرس یه دکتری به ما بدین

ناشناس چهارشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۲۸

سلام من شکاف لب و کام دارم هزینه عمل ندارم تورا خدا کمکم کنید از نگاه مردمم خسته شدم

آخرین اخبار