چاپ کد خبر: 108741
22 فروردین 1402

جابجایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت قرار گرفت/کدام استانداران می روند؟

سخنگوی دولت گفت: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.

علی بهادری جهرمی

به گزارش اول فارس، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: حراست از منافع ملی با ارزیابی مستمر مدیران، وعده دولت مردم با مردم بود که پیش از این هم دولت به آن عمل کرده و جزء محور‌های پیام نوروزی و سخنان رئیس‌جمهور با دولتمردان بود.
سخنگوی دولت تصریح کرد: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است.
5151
این توئیت علی بهادری جهرمی در حالی است که بنظر میرسد که ابراهیم رئیسی دو سال پس از شروع کارش بعنوان رئیس دولت ، اکنون به این نتیجه رسیده است که بسیاری از مشکلات موجود در کشور از طریق حذف و اضافه نمودن در برخی حوزه های مدیریتی البته بشرط به گزینی قابل حل میباشد.
بر اساس این گزارش پس از استفا عزل گونه نوری وزیر سابق آموزش و پرورش و حذف قریب الوع میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه ، بحث و جدل هایی خصوصا در حوزه های سیاسی استانها برای جابجایی یا حذف برخی استانداران که ادامه کارشان با هیچ معیار ارزیابی و تحلیل عملکردی مدیران ارشد دولتی قابل توجیه نیست آغاز شده است و حتی در برخی استان ها کارزار و کمپین هایی نیز بصورت مجازی یا جمع آوری امضاء و ارسال طومار برای انتصاب استانداران قوی تر آغاز شده است.
بنظر میرسد در این دوره از تغییر و تحولات مدیریتی دولت ابراهیم رئیسی استانداران ۴ استان که در طول دوران خدمت شان بعنوان مدیر ارشد دولت در استان نتوانسته اند عملکرد چندانی از خود بر جا گذاشته باشند جابجا شوند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار