چاپ کد خبر: 127000
8 آذر 1402

جزئیات و تاثیرات امتیاز مسافران که راننده اسنپ باید بداند

امتیاز راننده اسنپ

کاربران راننده اسنپ از هر سفری که انجام می‌دهند، امتیازی به دست می‌آورند. این امتیازها توسط مسافران و به صورت ستاره از حداقل ۱ ستاره تا حداکثر ۵ ستاره به رانندگان داده می‌شود. این امتیازات برای کاربران راننده بسیار اهمیت دارد و نشان‌دهنده کیفیت کار آنها است.

مسافران بر چه اساسی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند؟

مسافران بر اساس برخی نقاط قوت همچون رفتار محترمانه، تمیز بودن خودرو، رانندگی ایمن و رعایت نکات بهداشتی و برخی نکات ضعف همچون رانندگی پرخطر، شرایط نامناسب خودرو، عدم تطابق خودرو، درخواست هزینه اضافی به کاربران راننده امتیاز می‌دهند.

سرویس جزئیات امتیاز راننده چیست؟

در حال حاضر قابلیت جدیدی به اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ اضافه شده است که می‌توانند بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی‌شده آخر توسط مسافران، جزئیات بازخورد مسافران، بیشترین دلایلی که مسافران انتخاب کرده‌اند و همچنین نظرات آنها در مورد سفری که با کاربر راننده داشته‌اند را به تفکیک مشاهده کنند.

جزئیات امتیاز را از کجا ببینیم؟

۱- در صفحه اصلی اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، تصویر پروفایل را لمس کنید.

۲- در صفحه گزارش عملکرد، گزینه «امتیاز شما» را انتخاب کنید.

۳- در صفحه امتیازات، می‌توانید جزئیات امتیازات خود را بر اساس حداکثر ۱۰۰ سفر امتیازدهی‌شده آخر از سمت مسافران مشاهده کنید. در این صفحه موارد زیر نمایش داده می‌شود:

  • تعداد افرادی که به شما از ۱ تا ۵ امتیاز داده‌اند
  • پرتکرارترین گزینه‌های انتخابی مسافران
  • نظرات مسافران در مورد شما
اسنپ
راننده اسنپ
مسافر اسنپ

پیام‌های هشدار در صورت پایین بودن امتیاز

در صفحه جزئیات امتیازات، در صورتی که امتیاز شما از حد نصاب پایین‌تر بیاید پیام‌های هشداری دریافت خواهید کرد که وضعیت امتیازات را به شما گوشزد می‌کند. با اصلاح گزینه‌هایی که مسافران به عنوان نقطه‌ضعف انتخاب کرده‌اند، می‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید و امتیاز خود را بالا ببرید.

20220612 ban2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار