چاپ کد خبر: 43122
28 دی 1399

جزئیات برگزاری آزمون جذب بهورز دراستان فارس اعلام شد

استخدام بهوز

به گفته کارشناس مسوول آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آزمون جذب بهورز به صورت پیمانی و قرارداد کار معین برای ۷۱ خانه بهداشت زیرمجموعه دانشگاه در بهمن سال جاری برگزار می شود.

به گزارش اول فارس ، «فرانک فتحی» خبر داد: آزمون جذب بهورز به صورت پیمانی و قرارداد کار معین برای ۷۱ خانه بهداشت زیرمجموعه دانشگاه از بین کاردان ها و کارشناسان نام نویسی شده به صورت متمرکز در نهم بهمن سال جاری برگزار می شود.

او افزود: محل برگزاری این آزمون، کیلومتر ۴ جاده صدرا، ورودی بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)، پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مرکز جامع آزمون است.

فتحی ادامه داد: پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و همچنین پشت سَر گذاشتن مراحل گزینش برای گذراندن دوره های تطبیقی به مراکز آموزش بهورزی زیرمجموعه معاونت بهداشت دانشگاه معرفی می شوند.

او گفت: با توجه به اهمیت مساله ماندگاری در به کارگیری بهورز، در صورتی که برای خانه بهداشتی داوطلب واجد شرایط وجود نداشته باشد یا داوطلبان، نمره حد نصاب را کسب نکنند، از داوطلبان دیپلم برای ارائه خدمات در روستا نام نویسی شده و در این صورت، فرآیند نام نویسی داوطلبان لین گروه نیز اعلام می شود.

کارشناس مسوول آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه اضافه کرد: آزمون جذب بهورز برای ۱۰ خانه بهداشت عشایری نیز همزمان در تاریخ یاد شده برای داوطلبان کارشناس، کاردان و دیپلم برگزار می شود.

آزمون یاد شده با همکاری اداره منابع انسانی و حراست دانشگاه برگزار می شود.عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

س.خ چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

بهورزی شغل سخت و شیرینیه.موفق باشن

ناشناس دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

دوباره پول کم آوردن از این طریق ثبت نام میکنن

آخرین اخبار