چاپ کد خبر: 132098
30 دی 1402

جهاد کشاورزی استان فارس به مردم بگوید ” مرغ و گوشت دولتی کجا توزیع میشه ” یعنی نظر سنجی، بهره وری، رضایت مردم !

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تحولات ساختاری را نتیجه ساده سازی فرایندها و تفکیک وظایف دانست که می تواند منجر به رضایتمندی همکاران و ذی نفعان سازمان شود.

مجتبی دهقانپور
مجتبی دهقان پور در دیدار با مراد محمدی معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و هیات همراه، گفت: با شناسایی و تکمیل خدمات حوزه کاری وزارت جهاد کشاورزی و تفکیک وظایف تولی گری و تصدی گری می توانیم علاوه بر رضایت کارکنان، تاثیر مثبت خدمات خود را در زندگی مردم نیز احساس کنیم.

به گفته وی؛ آنچه که می تواند به ما کمک کند این است که اقدامات ما به عنوان یک دستگاه متولی در زندگی مردم قابل لمس باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش موثر سایر کنشگران در بهبود فرایندها، افزود: باید از ظرفیت دانشگاه ها و سایر دستگاه های دیگر استفاده کنیم و با نظرسنجی، از انتقادات سازنده آنها بهره برده و بحث تعالی را به صورت یک فرایند ببینیم.

دهقان پور، بر اهمیت مشارکت همکاران بخش دولتی و خصوصی در سه حوزه تدوین برنامه ها، اجرای آنها و در نهایت ارزیابی عملکرد تاکید کرد و گفت: استفاده از تشکل ها، اتحادیه ها و زنجیره های تولید در بحث تعادل سازی بازار، استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در نظارت بر بازار و بهره مندی از اتاق بازرگانی در بخش صادرات محصولات تولیدی یکی از راهکارهای ما در مسیر تحول و نوسازی خدمات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افزود: نظرسنجی و ارزیابی عملکرد سازمان توسط همکاران، کنشگران بخش کشاورزی و مصرف کنندگان می تواند به عنوان یک مدیریت پروژه برای واحدهای تخصصی تعریف شود که علاوه بر دستگاه ها و سازمان های مستقل یکی از معاونت های تخصصی نیز در این زمینه کمک کند و در نهایت، بهبود عملکردها منجر به افزایش بهره وری و رضایت مردم شود.

اول فارس از سازمان جهاد کشاورزی دعوت می نماید در راستای عمل به ” افزایش بهره وری و رضایت مردم ” به دو سوال زیر با دقت پاسخ دهد:

جهاد کشاورزی فارس گوشت منجمد مرغ و گوساله کجا توزیع می کند؟ [+قیمت]

آغاز توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد و مرغ گرم دولتی در استان فارس/آدرس فروشگاه های منتخب تون کجان؟

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی دوشنبه , ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۰۵

گوشت مرغ راعاملین توضیع کننده بجای اینکه به ادم های نیازمندبده.بیشترشودرساعت های خارج ازتوضیع به پولدارهایارستوران هامیده میتونم این حرفوبامدرک بهتون ثابت کنم.ولی کسی نیست به دادمردم نیازمندبرسه.

ناشناس یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

سلام مردم بایه گوشت بیا خوابشون، اگه احیانا گوشتی هم بیاد اول فامیل دوم دوست و آشنا سوم مخصوص کافه ورستوران ها

علی یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۲۴

گوشت گوسفند در استان فارس شهرستان جهرم توزیع نمی شود ویا اگر توزیع شود اعلام می شود با این کارتان آبروی برای مردم نمانده هیچ کس توانایی خرید گوشت ندارد مگر پول دارها

علی یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۱۶

در مرحله اول که گوشت گاو خوب نیست چرا گوشت تازه گوسفندی توزیع نمی کنید دوم اینکه چرا مرکز توزیع دقیق مشخص نمی شود تا کی باید شاهد بی نظمی بازار باشیم و اینکه چرا باید درصف طولانی لاشد

ناشناس یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۱۶

فایده این دستگاهها دولتی چی هست ؟

ناشناس یکشنبه , ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۵

واقعا … شیراز و فارس جزء خرابی چیزی به بار نیاورده …شده فقط جای دلال بازی…زمان دولت قبلی آمدند و هنوز هم هستند همشون باید اخراج شوند

اصغر شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

اگردرشهرصدرایک کیلو گوشت و مرغ موردنظر این آقایان رادیدیدسلام برسانید گوشت حدودپانصدمرغ هم بالای نودوپنج

... شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

هرکدامتون بندازید گردن یکی دیگه ای عوضیا

تاشناس شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

هم اونجایی که ملت گذاشتن سرکار گوشت کیلو ۵۰تا۶۰کردن ۶۰۰هزارتومن خودتون خوب میدونید که پدر ملت در آوردید

ناشناس شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

در استان فارس شهرستان جهرم تو امسال که حالا آخر دی هستیم یک با مرغ منجمد آوردن که شامل حال ما هم نشد دوسه مغازه می دادند.رفتم داخل صف ده نفر مانده به من تمام شد

ناشناس شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

گوشت یخی شده آرزوی مردم

نظامشجاعیان شنبه , ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

ماداصلا گوشت ومرغ دولتی ندیدیم گوشت کیلویی ۸۰۰هزار تومان خریدیم

آخرین اخبار