چاپ کد خبر: 124454
3 آبان 1402

جوان ۲۰ ساله ای که آبروی دختر شیرازی را ریخت دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری جوانی ۲۰ ساله که با دسترسی پیدا کردن به تصاویر خصوصی یک خانم و انتشار آن‌ها در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود، خبر داد.

پلیس فتا استان فارس

به گزارش پایگاه خبری اول فارس  امیرحسین سلیمانی با اعلام این خبر گفت: دختری ۱۹ ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام قصد بدنام کردن من و خانواده‌ام را دارد که رسیدگی به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: پرونده اولیه تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی در یکی از محلات شیراز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم  نامزد سابق آن خانم بوده و به دلیل مشکلاتی که با خانواده وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: متهم دلیل اقدام خود را انتقام از شاکی و خانواده وی عنوان کرد.

این مطالب را هم بخوانید:

آشنایی با گُل بسیار زیبا سروپژیا و شرایط پرورش آن در خانه

مضرات نان بربری برای معده و دستگاه گوارش که فکرش را نمی کنید

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار