چاپ کد خبر: 139142
16 فروردین 1403

حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در شیراز از زبان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار سیلندر گاز در یک منزل مسکونی در شیراز توسط معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشریح شد.

انفجار

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه که از دقایق ابتدایی وقوع این حادثه در فوریت های جراحی شهید رجایی از نزدیک روند ارایه خدمات درمانی به این مصدومان را بررسی می کند، در این باره گفت: این حادثه امروز پنجشنبه، شانزدهم فروردین ۱۴۰۳ حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح در شهر شیراز رخ داد.

دکتر «مهرداد شریفی» افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گفته دکتر شریفی، پس از وقوع این حادثه بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی منتقل شدند.

او ادامه داد: با حضور اساتید، متخصصان رشته های مختلف پزشکی و آمادگی سایر کادر درمان، ارایه خدمات درمانی به مصدومان به سرعت آغاز شده و در حال انجام است‌.

مطلب مرتبط:

۴ کشته و مجروح در انفجار ناگهانی یک منزل مسکونی در شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: متاسفانه دو تن از مصدومان به علت شدت حادثه و جراحت وارده در وضعیت بحرانی قرار داشته و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار