چاپ کد خبر: 46116
4 اسفند 1399

دستگیری اعضای باند سارقان تحت تعقیب ۸ استان در اصفهان

سارقین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان منزل تحت تعقیب در ۸ استان کشور پس از ارتکاب ۴ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان طی عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال از منازل آنها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی و پایش دوربین های مداربسته محل های وقوع سرقت موفق شدند هویت یک باند ۵ نفره سارقان غیربومی که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.

وی ادامه داد: جستجو برای یافتن سارقان با دقت و هوشیاری خاصی در حال انجام بود که با استعلام های صورت گرفته مشخص شد ۲یک نفر از اعضای این باند تحت تعقیب پلیس آگاهی استان کرمانشاه است.

تُرکیان تصریح کرد: سرانجام با تلاش‌های صورت گرفته اعضای این باند در حالی که به وسیله ۲ خودروی سمند سورن و پراید با پلاک های مسروقه قصد خارج شدن از محدوده استان اصفهان را داشتند شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ۴ فقره سرقت پول، طلاجات گوشی تلفن همراه لپ تاپ و … از منازل مردم در شهر اصفهان گفت: متهمان پس در اعترافات خود عنوان کردند که با تهدید وارد منازل مال باختگان شده و پس از بستن دست و پا و دهان آنها اموال منازل را سرقت کرده و به سرعت از صحنه متواری می‌شدند.

وی با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است اظهار داشت: تحقیقات تخصصی کارآگاهان حاکی از این است که این سارقان علاوه بر استان اصفهان  در استان‌های خراسان رضوی، قزوین،  آذربایجان شرقی،  البرز،  تهران، کرمانشاه  و شیراز نیز فعالیت مجرمانه داشتند که بررسی‌های بیشتر بر روی ابعاد این پرونده با دقت در حال پیگیری است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار