چاپ کد خبر: 124510
4 آبان 1402

دستگیری افرادی که به زور احشام چوپان ها را می بردند/هشدار پلیس به دامداران

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت از دستگیری عاملین اصلی سرقت به عنف احشام در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

احشام

به گزارش اخبار حوادث استان اول فارس، سرهنگ “حمیدرضا صالحی فرد”  با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از دامداران منطقه مبنی بر اینکه افرادی با سر و صورت بسته و پس از ضرب و شتم و بستن دست و پای چوپان، تلفن همراه وی را می‌گیرند و با سرقت گوسفندان از محل متواری می‌شوند، موضوع بصورت جدی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با توجه به حساسیت موضوع به تشکیل چند تیم تخصصی و کارکشته به منظور بررسی موضوع اشاره و اضافه کرد: با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، ماموران موفق شدند در کمتر از ۷۲ ساعت ۲ نفر از عاملین اصلی سرقت به عنف و ۳ نفر مال‌خر را در شهرستان همجوار (داراب) شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ “صالحی فرد” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۴ راس گوسفند مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

جهت مطالعه بیشتر:

معنی نشانه های درج شده بر ظروف یکبار مصرف

همسرم نمی‌گذارد بچه‌دار شویم باید چه‌کار کنم؟

مضرات نان بربری برای معده و دستگاه گوارش که فکرش را نمی کنید

فرمانده انتظامی زرین‌دشت به دامداران توصیه کرد: تمامی تحرکات و ترددهای مشکوک به محل دامداری خود را جدی گرفته و بلافاصله به مرجع انتظامی گزارش کنید و توصیه‌های پیشگیرانه انتظامی را در جهت تشدید وضعیت حفاظت فیزیکی محل دامداری رعایت کنید.

شهرستان زرین‌دشت یکی از شهرستان‌های جنوب استان فارس ایران است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار