چاپ کد خبر: 37746
20 آبان 1399

دستگیری سارقان به عنف و کشف طلاهای مسروقه میلیاردی در لارستان

سارقان لارستان2

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف و کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ “داود امجدی” با اعلام این خبر  بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در منزل خانمی نابینا ۵۹ ساله در یکی از محلات شهرستان لارستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و سرنخ های به جامانده در صحنه سرقت، موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت ۲ نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ “امجدی” با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات از منزل شاکی نابینا اقرار کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۶ حلقه النگو، ۳ عدد انگشتر و یک رشته گوشواره طلا مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “لارستان” با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقین و افرادی که چشم طمع به اموال دیگران دارند در این شهرستان جایی برای جولان دادن ندارند و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌شود.

عضو کانال اول فارس در واتساپ شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

درقدیم دزدکه میگرفتننددست راستش رامیزدنندودرس عبرتی میشدبرای بقیه تایک عمر

آخرین اخبار