چاپ کد خبر: 16382
8 آبان 1398

دستگیری عناصر فرقه بهائیت توسط سازمان اطلاعات سپاه فارس

تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت که در سالروز شهادت امام رضا (ع) با حرمت‌شکنی جشن تولد سالگرد یکی از بزرگان این فرقه ضاله را در شهر شیراز برگزار کرده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس دستگیر شدند.

تصویر مرتبط

به گزارش اول فارس ، سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس با انتشار این خبر اعلام کرده است:  همزمان با برگزاری مراسمات شهادت حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام، تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت که مبادرت به برگزاری جشن سالگرد یکی از بزرگان این فرقه ضاله در شهر شیراز نمودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش بهائیان دستگیر شده در این عملیات  ضمن حرمت‌شکنی در ایام سوگواری اهل بیت علیهم‌السلام در حال برگزاری جشن تولد سرکرده فرقه به صورت مخفیانه در سطح شهر شیراز بوده‌اند.

در راستای برخورد با عناصر فرقه ضاله بهائیت و ممانعت از تحقق اهداف و تامین منافع شوم بیگانگان در داخل کشور و جلوگیری از بازسازی هرم تشکیلات جاسوسی این فرقه ضاله که تحت حمایت رژیم صهیونیستی در صدد نفوذ در میان مسلمانان می‌باشند، نامبردگان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس دستگیر شده‌اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار