چاپ کد خبر: 123783
22 مهر 1402

دلیل قهر ناگهانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کازرون /قهر کردن یعنی چه؟

قهر ناگهانی عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و ترک جلسه در کازرون از جمله اتفاقات عجیب سفرریاست جمهوری به استان فارس بود.

دلیل قهر ناگهانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کازرون

قهر کردن یعنی چه؟

قهر یکی از واکنش‌های اخلاقی است که افراد برای نشان دادن ناراحتی و کنترل روابط خود از آن استفاده می‌کنند. ممکن است در روابط عاطفی، روابط دوستانه و با خانواده این اتفاق رخ دهد. بهترین راه مشاوره با روانشناس است تا بهترین راهکار برای جلوگیری از این واکنش روحی را پیدا کنید.
در دور دوم سفر هیئت دولت به استان فارس و شهرستان کازرون، قهر وزیر ارتباطات و ترک جلسه در کازرون یکی از حاشیه‌هایی بود که در فضای مجازی منتشر شد.

چرا وزیر ارتباطات در کازرون قهر کرد

یکی از اخباری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده بدین شرح است که «یکی از شرکت‌های خدمات اینترنتی که متعلق به بخش خصوصی است هم اکنون طبق قرارداد در حال انجام پروژه فیبر نوری شهر کازرون است.

طبق این قرارداد این شرکت مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت عوارض این طرح به شهرداری کازرون پرداخت کرده است و این در حالی است که ۳ مرتبه نیز این طرح توسط شهرداری تعطیل شده و پس از ورود شورای تامین شهرستان دوباره کار شروع شده است.

در همین رابطه روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه هنگام صرف ناهار آقای نوذری شهردار شهرستان کازرون از وزیر ارتباطات درخواست کمک مالی به شهرداری را می‌دهد و با این جواب از سوی وزیر روبرو می‌شود: پروژه متعلق به بخش خصوصی است و ربطی به وزارتخانه ندارد.

برای بار دوم آقای شهردار درخواست می‌دهد و دوباره وزیر اعلام می‌کند که نمی‌شود.

برای بار سوم شهردار مطرح می‌کند و حتی اعلام می‌دارد که همکاری با شرکت انجام نمی‌دهیم که باعث سوتفاهم و ناراحتی وزیر می‌شود و ایشان و همراهانش بلافاصله با ناراحتی سالن را ترک می‌کنند. با وساطت فرماندار، نماینده شهرستان و معاونت فرماندار، وزیر به همراه هیئت همراه به شهر بیشاپور دعوت می‌شوند و ضمن بازدید از این مکان تاریخی ناهار خود را نیز صرف می‌کنند و همه سوءتفاهم‌ها نیز برطرف می‌شود.»

چرا قهر میکنیم؟ قهر و تأثیرات منفی آن بر انواع روابط

فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی در این خصوص اظهار کرد: یک روز قبل از سفر وزیر ارتباطات به کازرون هماهنگی‌های لازم با او انجام شد.

او با بیان اینکه صبح پنج شنبه از شیراز به سمت کازرون راه افتادیم، ادامه داد: در مسیر دشت ارژن نقاط قطع تلفن و اینترنت برای وزیر ارتباطات توضیح داده شد.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سپس بازدید‌ها و افتتاح طرح‌ها انجام شد.

شیوه پاک کردن صحیح و راحت لکه رنگ مو از روی انواع سطوح

۵ شیوه برای ضدعفونی کردن اسکاچ ظرفشویی که واجب است بدانید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عبداله یکشنبه , ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

دیگه شده مهدکودک هرکسی خواست قهرمی کنه دوباره صلح می کنه و….بعدمگه شهردارنمیدونه حرف یک مرتبه زدنش خوبه بقیه اش خودت زشت کردنه

آرش شنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

خب معلومه دیگه شهرستان کوچک کازرون و مسئولانش اهمیت اینترنت پرسرعت رو که نمیدونن باید همچین طرحی از مرکز استان و شهر های پیشرفته تر مثل شیراز شروع شود بعد بنا به درخواست خود مسئولین شهرستان ها به شهرستان ها برده شود تا سنگ اندازی هم نکنند

آخرین اخبار