چاپ کد خبر: 129007
27 آذر 1402

رئیس جدید پلیس امنیت اقتصادی استان فارس منصوب شد

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولان مربوطه، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

سرهنگ احمدرضا خرم

به گزارش اول فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ، اشاره به برخی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع مبارزه با قاچاق کالا، گفت: برخورد جدی با قاچاق کالا به ویژه برخورد با قاچاق‌های سازمان یافته به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

وی با اشاره به فلسفه تشکیل پلیس امنیت اقتصادی، اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی یک پلیس مستقل و تخصصی است و همه عوامل انتظامی باید با این مجموعه در راستای انجام مأموریت‌های محوله همکاری لازم را داشته باشند.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا باید اقدامات اطلاعاتی و فنی به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد و با استفاده از ظرفیت‌های سایر نهادها و دستگاه‌های مربوطه در حوزه قاچاق کالا، اقدامات لازم صورت گیرد.

در پایان این مراسم، طی حکمی که توسط اکبر عقدکی، رئیس اداره ارزشیابی و انتصابات بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس قرائت شد، احمدرضا خرم به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس فارس معرفی و منصوب و با اهدا لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ابراهیم یگانه در مدت زمان تصدی‌گری این عنوان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار