چاپ کد خبر: 136621
19 اسفند 1402

رد رشوه ۱۹میلیونی فروشنده هروئین از سوی ماموران پلیس شیراز

رد رشوه

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس امروز، ۱۹ اسفندماه از رد رشوه ۱۹۰ میلیون ریالی توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خبر داد و گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر دپو مقادیری مواد مخدر در منزل یکی از سوداگران مرگ در یکی از محله‌های شهر شیراز، تیمی از مأموران یگان امداد شهرستان شیراز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

مصطفی عباسی ادامه داد: مأموران یگان امداد در بازرسی از آن منزل، یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و در این خصوص دو متهم دستگیر شدند.

وی گفت: یکی از متهمان در زمان انتقال به مقر انتظامی، به منظور فرار از قانون و تطمیع ماموران، مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به آنان پیشنهاد می‌دهد که کارکنان انتظامی وجه مورد نظر را در قالب رد رشوه صورتجلسه و به مرجع قضائی ارجاع می‌دهند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس بیان کرد: در این راستا به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، ارتقای صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه والگوسازی رفتارهای شایسته، از این مأموران انتظامی تقدیر خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

کامران شنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

خدا وکیلی کاری نداریم ولی چرا مطلب رو گنده می کنید! یک کیلو یعنی دپو!!!!!°°°°°°°°°°°!!!!!!!!! یخورده بجای این تبلیغات مسخره سایتتون برید آداب چگونگی مطلب گذاشتن بدون مردم آزاری رو یاد بگیرید

آخرین اخبار