چاپ کد خبر: 23216
19 اسفند 1398

روایت یک شاهد عینی از ورود مسافران به شیراز/راهداری فارس: دستوری برای انسداد راه های فارس نداریم

روایت یک شاهد عینی از شیراز: سیل مسافران در حال ورود به شهر هستند!

 خبرگزاری دانشجو : کاربران توئیتر در صفحه شخصی خود نوشت: چند روز است هر شب به دروازه قرآن میروم و شاهد سیل مسافرانی هستم که در حال ورود به شهر شیراز هستند و مسئولین هم هیچ اقدامی برای ممانعت از ورود مسافران نمی‌کنند! خانه‌های مبله محل اسکان مسافران است! تا دیر نشده باید فکری کرد!
روایت یک شاهد عینی از شیراز: سیل مسافران در حال ورود به شهر هستند!

مدیر کل راهداری فارس عنوان کرد:دستور و ابلاغی برای انسداد راه های فارس نداریم

در این ارتباط «علیرضا سیاهپور» با اشاره به عدم ابلاغ در مورد بسته شدن مبادی ورودی به فارس به شبستان، گفت: کنترل کردن مبادی وروی در دستور کار راهداری ها قرار گرفته است اما دستور و ابلاغی برای انسداد راه ها نداریم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: برای انسداد جاده ها، تصمیم و ابلاغ باید از سوی «ستاد ملی کرونا» در تهران صادر شود اما مبادی ورودی به استان، چک می شوند.

وی اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهداری فارس، هلال احمر استان و اورژانس، در مبادی ورودی شهرستان های استان، اقدامات لازم برای کنترل و چک کردن خودروهای ورودی، انجام می شود.

سیاهپور، ضمن تکذیب شایعات فضای مجازی در خصوص انسداد جاده ها، عنوان کرد: تمامی راه های استان باز است و دستورالعمل برای جلوگیری از تردد مصوب نشده است اما اقدامات لازم برای عودت خودروهایی که تشخیص داده می شود با تصمیم «ستاد کرونا» در فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به انجام می رسد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار