چاپ کد خبر: 10059
26 تیر 1398

سومین شکست در کارنامه ارژن شیراز

نماینده فارس در هفته سوم رقابت‌های دسته برتر فوتسال کشور متحمل سومین شکست خود شد.

سومین شکست در کارنامه ارژن

 تیم ارژن شیراز در رقابت های فوتسال دسته برتر کشور به سومین باخت پی در پی دست یافت تا زنگ خطر برای تنها نماینده فوتسال فارس به صدا درآید.

این بازی که از هفته سوم این رقابت‌ها عصر سه شنبه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان در یک بازی پُر گل با نتیجه سه بر ۲ مغلوب حریف خود شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند.

باشگاه ارژن شیراز که سال هاست به دلیل مشکلات مالی، در آخرین لحظه شروع مسابقات تصمیم به تیم داری می‌گیرد، در این فصل نیز هم همین اتفاق افتاد در حالی که ۲ هفته به آغاز مسابقات مانده بود، تصمیم به شرکت در لیگ برتر گرفتند.

همین امر موجب شد سرمربی این تیم نتواند تیمش را مطابق دلخواه ببندد، بسیاری از بازیکنان تأثیرگذار این تیم به دلیل اینکه خواسته مالی آنها تأمین نشد مجبور به ترک تیم شدند تا حمیدرضا کمالی سرمربی این تیم کار با چند بازیکن جوان از پایه‌ها و سه بازیکن با تجربه هم از دیگر استان‌ها آغاز کند.

تیمی که ۲ هفته مانده به آغازمسابقات بسته شود کاری از دست کادر فنی این تیم بر نمی‌آید.

با این حال سومین باخت تیم ارژن هم رقم خورد تا تلنگری باشد برای برخی مسئولان  که نمی‌خواهند قبول کنند که باید پاسخگو باشند، آیا آنها فکری اساسی برای تنها نماینده خود می‌کنند و یا اینکه شاهد سقوط تیم ارژن به دسته یک باشیم تا سناریو ناکامی‌های فوتسال فارس برای دو سال پی در پی رقم بخورد؟

سال ۹۷ هر سه نماینده فارس در لیگ دسته یک به دسته ۲ سقوط کردند اما هیچ اتفاقی هم نیفتاد، کسی هم از هیأت پاسخگو نشد، باید منتظر ماند و دید سرانجام ارژن در پایان لیگ به کجا می‌انجامد، آیا این تیم قدیمی تنها و نماینده فارس در لیگ دسته یک آینده خواهد بود و یا اینکه، باشگاه ارژن، هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان فارس فکر اساسی برای تنها نماینده خود در لیگ برتر می‌کنند؟

در پایان هفته سوم تیم سن ایچ ساوه با ۹ امتیاز صدرنشین است و تیم ارژن هم بدون امتیاز در قعر جدول بسر می‌برد.

در رقابت‌های فوتسال برتر کشور ۱۴ تیم شرکت دارند و به صورت دوره‌ای با هم بازی خواهند کرد و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت خواهد کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک خواهند شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار