چاپ کد خبر: 83602
24 اردیبهشت 1401

پرداخت ۲ میلیارد تومان وام طرح هم کار در بانک توسعه تعاون+شرایط

بانک توسعه تعاون به افراد واجد شرایط دریافت وام با شرایط زیر تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت میکند.

وام بانک توسعه تعاون

 افرادی که برای خرید دفتر کار اداری یا منزل مسکونی کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از وام ۱.۵ میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون استفاده کنند. البته مبلغ این وام برای شهرهای بزرگی مثل تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز ۲ میلیارد تومان است.

 افرادی که خواهان دریافت وام طرح همکار بانک توسعه تعاون هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این وام به کسانی اعطا خواهد شد که سند ملکی یا ضامن معتبر دارند. برای دریافت این وام داشتن ۲ضامن دارای جواز کسب یا سند ملکی ضروری است.
همچنین  سند ملک ضمانتی باید اداری یا مسکونی باشد. سود این وام ۱۸ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۴۸ ماه است.

بعد از پرداخت این تسهیلات، سپرده متقاضیان مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از حساب خود را حتی در ایام پرداخت اقساط دارند.

جزئیات بیشتر درباره وام ۱.۵ میلیارد تومانی طرح هم کار

متقاضیانی می‌توانند برای وام طرح همکار بانک توسعه تعاون درخواست دهند که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند. افراد حقوقی هم میتوانندازاین تسهیلات برخوردارباشند منتهی باید اظهارنامه مالیاتی، مجوز فعالیت و صورت‌های مالی مورد نظر بانک را ارائه دهند.

بانک توسعه تعاون حداکثر تا ۸۰ درصد ارزش ملک ارزیابی شده، تسهیلات  پرداخت خواهد کرد.

پرداخت هزینه‌های جانبی تشکیل پرونده و حق کارشناسی ملک برعهده خود متقاضیان است.

در صورتی که بانک به متقاضی وام ۱.۵ میلیاردی را با میزان بهره مشخص شده بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم ۴۸ ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برای وی ۵۸ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۹۹۹ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات هم ۸۱۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۶۲ تومان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسین جودت هرگلان دوشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۰

نیاز دارم وام‌ م

آخرین اخبار