چاپ کد خبر: 96241
22 مهر 1401

شش کشته و مجروح در درگیری خیابانی خونین دو همسایه

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس از درگیری مرگبار و خونین  دو همسایه در فردیس خبر داد.
به گزارش اول فارس ، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس از درگیری دو همسایه در فردیس خبر داد و گفت: یکی از طرفین درگیری با اسلحه ۶ نفر از اعضای خانواده طرف دیگر را مورد هدف قرار داد، در این حادثه ۴ نفر فوت کردند و ۲ نفر در بیمارستان هستند.

وحید اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرمانداری فردیس، در گفت‌وگو با  فارس در فردیس، گفت: ساعت ۱۶ امروز اختلاف چندین ساله دو همسایه در شهر فردیس منجر به درگیری خیابانی شد.

وی افزود: این درگیری تا ساعت ۲۲ امشب ادامه پیدا کرد و پیرمرد ۶۰ ساله به وسیله یک هفت تیر، ۶ نفر از خانواده همسایه مورد هدف قرار داده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در پی این حادثه ۴ نفر (۲ خانم و ۲ آقا) کشته شدند و ۲ نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از افراد بسیار وخیم گزارش شده است.

به گفته وی ضارب پس از این حادثه به همراه خانواده خود به وسیله یک پیکان وانت متواری شده است.

کلیک کنید و عضو شویداشاره 1

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  ایتا 


 کانال اول فارس در سروش


 کانال اول فارس در  بله 


 کانال اول فارس در  آیگپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اسماعیل سرداری فسایی پنجشنبه , ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۳

باسلام نتیجه تمامی سیاستهای غلطی که نهادهای مسول تواین ۴۳سال انجام دادند بهترازاین نمیشه ملتی افسرده وسراسر کینه وخشم که با کوچکترین عملی چنین عکس العمل جبران ناپذیری را درپی خواهد داشت

reza gh..si دوشنبه , ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

خدا قوت به زحمت کشان مسولین امنیت خصوصا نیروی انتظامی از ریس نیروی انتظامی سردار اشتری عزیز وقوه قضائیه تقاضا و تمنا داریم انگیزه قاضی تنها نبوده وجلسه قتل را چنین نفر از خانواده زن وخود قاتل بررسی شود نقشه کشان قتل مشخص شوند نه یک نفر قاتل با خوی حیوانیت درمقابل ۶مقتول مظلوم قانونی قاتل تنها نبوده است لطفاً ???

ناشناس یکشنبه , ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۴۸

در مورد فاجعه مرگبار دو همسایه از قوه قضائیه انتظار داریم مردقاتل ۶۰ ساله رو هرچه زودتر به اشد مجازات برساند،چنین حادثه‌ای باعث رعب وحشت بین اقشار مردم میشود

ناشناس شنبه , ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

چرا اینقدر مردم ما عصبانی هستند؟

آخرین اخبار