شناسایی و دستگیری اعضای یک باند رشوه‌خواری در شهرداری شیراز

دستگیری سارقان

به گزارش اول فارس ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: یک باند رشوه‌خواری در شهرداری یکی از مناطق شیراز شناسایی شد که تاکنون ۲ نفر از باند مذکور بازداشت شده اند و دستور قضایی بازداشت سایر اعضای این باند نیز صادر شده است.

سید مصطفی بحرینی روز چهارشنبه با اشاره اینکه این باند اقدام به صدور مجوزهای ساخت و ساز غیر قانونی در برخی باغ ها می کردند گفت: تنها در دو فقره از موارد بیش از ۱۰ میلیارد ریال وجوه غیر قانونی کشف شده است.

این مقام قضایی استان فارس افزود: کشف این جرائم در حوزه مفاسد اداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد و این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی در حال تکمیل تحقیقات است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اضافه کرد:همه مجوزهای صادره توسط این افراد تحت بررسی دقیق و کارشناسی قرار دارد و مجوزهایی که بر خلاف ضوابط و ناشی از اقدامات خلاف و مجرمانه صادر شده باشد ضمن تعقیب کیفری عوامل مرتبط،شرکا و معاونان، مطابق مقررات برای ابطال آن اقدام و پیگیری لازم خواهد شدو مسببین و عوامل در چارچوب قانون مسئولیت جبران خسارات مادی را برعهده خواهند داشت.

بحرینی ادامه داد: مطابق مقررات، اطلاع رسانی از روند پیگیری این پرونده ها در دستور کار خواهد بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۱۹

خداراشکر که یکی پیداشده کاسه کوزه …. رابه هم بریزه ان شاالله عرضه ای هم به خرج بدهندتا …. تعاونیهای مسکن …. هم روشود خیلی خانواده ها برای سرپناه گول اونها خوردن وبه جای الونک برای اعضا رفتن برای خودشون سرمایه گذاری کردن مدرک دادگاه شعبه ۴اطلسی هست سربازان امام زمان اعضای تعاونی مسکن کار مندان شهرداری به کمکتان نیاز دارند

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

نه تنهادرشهرداری بلکه درتمام اُرگانها به وضوح تخلف مشاهده میشود،اگرقراراست مستان رابگیرندبایدهمه رابگیرند

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

با افراد فاسد و رشوه خوار به شدت باید بدون اغماض و به شدت برخورد شود و باید آنها را ازسیستم اداری حذف کرد.

محال چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷

سال ۹۴ برای پیدا کردن کارپروژه ای به مدت ۱ ساعت رفتم شهرداری ها مناطق مختلف،………….خندم میگره بعد از ۶ سال تازه اونم یک مورد کشف شده،

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

خسته نباشید سربازان گمنام بیشترین تخلف رشوه خواری در منطقه ….شهرداری انجام میشه

آخرین اخبار