چاپ کد خبر: 22763
14 اسفند 1398

شهردار شیراز: به دلیل کرونا در نوروز ۹۹ به شیراز سفر نکنید

حیدر اسکندرپور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن های ورزشی، فرهنگسراها و مهمانسراها ممنوع است.
نتیجه تصویری برای حیدر اسکندرپور
به گزارش اول فارس ، «حیدر اسکندرپور» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نوروز ۹۹ پذیرش و اسکان مسافران در قالب کمپ های اسکان، برپایی چادر در پارک ها، سالن های ورزشی، فرهنگسراها و مهمانسراها ممنوع است.

شهردار شیراز با بیان اینکه مسافران و هم وطنان عزیز از سفر به شیراز در عید نوروز خودداری کنند، افزود: تمهیداتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در ستاد مدیریت بحران و ستاد سفرهای نوروزی شیراز تصویب شده است که ممنوعیت برپایی چادر در سطح شهر و خودداری از اسکان مسافران در کمپ های اقامتی از جمله این تمهیدات است.

وی با اشاره به مهمان نوازی شیرازی ها طی سالیان گذشته اضافه کرد: طی سال های پیشین بوستان ها و کمپ های اقامتی شیراز پذیرای تعداد بسیاری از هموطنان بود اما در نوروز ۹۹ به علت شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و علاقه مندان به سفر به شیراز می توانند در ماه های اینده و پس از عبور از بیماری کرونا به این شهر سفر کنند.

شهردار شیراز خطاب به شهروندان و هم وطنان گفت: برای شکست ویروس کرونا به کمپین «در خانه می مانیم» بپیوندید و از سفرها و ترددهای غیر ضروری اجتناب کنید تا بتوانیم شانه به شانه یکدیگر از این مرحله سخت عبور کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار