عضو جدید شورای شهر صدرا معرفی شد

به گزارش اول فارس ، جلسه معارفه کاظم قائدی با حضور نماینده فرماندار شیراز  ، رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار صدرا در محل شورای اسلامی شهر صدرا برگزار گردید.
در این جلسه غلامی نماینده فرماندار شیراز ضمن آرزوی توفیق برای عضو جدید افزود : شورای شهر،  امروزه یکی از مهمترین نهادهای مدنی در حاکمیت ها به شمار می رود و حفظ و حراست از حقوق شهروندان از اهداف اصلی این نهاد مردمی است . 
غلامی، نماینده فرمانداری شیراز اظهار داشت : اولین جبهه و خط مقدم، حفظ حقوق شهروندی و خدمات رسانی به شهروندان توسط شورای شهر و شهرداری می باشد که باید با عملکرد اصولی و بر پایه اعتماد مردم در راستای رسالت خود که جلب اعتماد مردم و اعتمادسازی عمومی است، کوشا باشد.وی همجنین ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا برای این عضو جدید شورا آرزوی توفیق کردند.

کاظم قائدی عضو جدید شورای اسلامی شهر صدرا پس از قرائت سوگندنامه  خود ، اظهار امیدواری کرد که با تلاش و همکاری با سایر اعضای شورا نسبت به حل مشکلات شهر صدرا گام جدیدی برداشته شود . 
قائدی  همچنین از همه نهادهای خدمت رسان در شهر صدرا دعوت کردند که با همدلی با همکاری با شورای اسلامی و شهرداری در جهت خدمت هر چه بهتر به مردم در جهت رفع مشکلات شهر کمک کنند.
در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در سخنان کوتاهی ضمن تبریک به عضو جدید شورای اسلامی، برای آقای قائدی آرزوی موفقیت کردند. 
در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر، حمیدرضا صادقی رئیس شورا ی شهر صدرا گفت: آقای قائدی که از اعضای علی البدل شورا بودند، از امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می کند که حضور این نیروی جوان، نوید بخش استمرار تلاش های شورای شهر در حل مشکلات مردم است.

دکتر بهزاد پرنیان شهردار صدرا نیز در جلسه معارفه عضو جدید شورای اسلامی شهر صدرا ،  اظهار امیدواری کردند اعضای محترم شورای اسلامی ضمن انعکاس مشکلات مردم و سیاست گذاری های کلان و نظارت در حوزه شهری ، با برنامه ریزی و اولویت بندی در جهت رفع مطالبات شهروندان، مشکلات شهر را در اختیار شهرداری قرار دهند تا شهرداری نیز بتواند در همین راستا اقدام و جهت جلب رضایتمندی مردم گام بردارد.
وی در ادامه افزود : بنده در مشورت و دفاع از حقوق مردم، خودم را عضو هشتم شورا میدانم و در امور اجرایی نیز همه ی اعضای شورا را در کنار خود می بینم. با حفظ اختیارات قانونی طرفین، یک شورا و یک شهرداری منسجم داریم ، گویی هشت عضو شورا و هشت شهردار در شهر فعالیت می کنند.
بهزاد پرنیان ضمن اشاره به ارتقای سیستم حمل و نقل در هفته گذشته خاطر نشان کرد : با توجه به راه اندازی کارت بلیط شهروندی و اضافه شدن چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل ونقل شاهد رضایتمندی نسبی شهروندان بوده ایم که انشاالله با تکمیل نواقص و همکاری شورای اسلامی در آینده پیشرفت های قابل ملاحظه ای خواهیم داشت. در حوزه عمرانی نیز کلیه برآورد پروژه ها انجام شده است که امیدواریم با اولویت بندی مناسب نسبت به بهبود وضعیت عمرانی ، مبلمان و زیباسازی شهری ، پیاده رو ها و معابر اقدام گردد.

حمیدرضا صادقی رئیس شورا ی شهر صدرا در گفتگو با اول فارس گفت با توجه به غیبت بیش از دو ماه حسام پرواز دوانی عضو و رئیس سابق شورای شهر صدرا ،کاظم قائدی که عضو علی البدل محسوب میشد بعنوان جایگزین وی به شورای شهر صدرا راه یافت.

شورای شهر صدرا 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار