چاپ کد خبر: 39860
20 آذر 1399

عضو شورای شهر شیراز: نقاط آبگیر شیراز شناسایی شد

نواب قائدی

به گزارش اول فارس ، رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل وترافیک شورای شهر شیراز گفت: تمامی مناطق شهری شیراز که احتمال ابگرفتگی درآن وجود داشت احصا شده و در ۵ حوزه در حال تلاش برای رفع این مشکل هستیم.

بر اساس این گزارش ، نواب قائدی بعد از ظهر پنجشنبه در یک خبری بیان کرد: طی سه سال اخیر با خریداری لوله‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی تلاش شده تا نسبت به جمع‌آوری آب در سطح کلان شهر شیراز پس از وقوع بارندگی اقدام شود این در حالی است که بر اساس اطلاعیه‌های اداره کل هواشناسی استان بارندگی اخیر در شیراز به گونه‌ای بود که احتمال آبگرفتگی در شیراز وجود داشت.

وی اضافه کرد: شهروندان نباید پس از وقوع بارندگی و جمع شدن برخی از روان آب‌های سطحی با انتشار فیلم در فضای مجازی تمامی زحمات کارمندان شهرداری را زیر سوال ببرند کمااینکه شاهد بودیم که پس از توقف باران در کوتاه‌ترین زمان روان آب‌های موجود در سطح جمع‌آوری شد.

قائدی تاکید کرد: پس از وقوع سیل در سال ۹۸ در شیراز طرح جامع جمع‌آوری سیلاب در کلان شهر شیراز با همکاری سایر دستگاه‌ها تدوین شد و در این طرح در ۵ حوزه نسبت به برطرف کردن مشکلات جمع‌آوری روان آب‌های سطح شهر اقداماتی طراحی و در حال اجرا است از جمله این اقدامات می‌توان ایجاد گور آب‌ها در بالا دست منطقه ۷ شهرداری شیراز اشاره کرد که امکان رها شدن آب در منطقه را از بین می‌برد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهنام پنجشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

واقعا شدت باران زیاد. نباید زحمت کارکنان شهرداری کمرنگ کنیم. خداقوت به همه پرسنل شهرداری..

آخرین اخبار