چاپ کد خبر: 126972
8 آذر 1402

عکس هایی از پاییز زیبا و دلپذیر شیراز

در این فصل، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی متعددی در شیراز برگزار می‌شود و گردشگران می‌توانند با خیال راحت از جاذبه‌های تاریخی شهر دیدن کنند و از هوای دل‌پذیر پاییز لذت ببرند.

به گزارش اول فارس ، شیراز، شهر شعر و ادب و تاریخ، در هر فصلی از سال زیبایی‌های خاص خود را دارد. اما شاید بتوان گفت که پاییز، بهترین فصل برای سفر به این شهر زیبا باشد. در این فصل، شهر از گرمای تابستان رهایی یافته و آب و هوایی معتدل و مطبوع دارد. دمای هوا در طول روز معمولاً بین ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد است و شب‌ها کمی سردتر می‌شود.

از نظر زیبایی‌های طبیعی، پاییز فصلی بی‌نظیر برای شیراز است. در این فصل، درختان نارنج و انار که نماد شهر شیراز هستند، برگ‌های خود را از دست می‌دهند و به رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز در می‌آیند. این رنگ‌ها در کنار آب و هوای مطبوع، جلوه‌ای بی‌نظیر به شهر می‌بخشند.

از نظر فرهنگی و تاریخی، پاییز نیز فصلی پر رونق در شیراز است. در این فصل، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی متعددی در شهر برگزار می‌شود. همچنین، گردشگران می‌توانند با خیال راحت از جاذبه‌های تاریخی شهر دیدن کنند و از هوای دل‌پذیر پاییز لذت ببرند.

در مجموع، پاییز فصلی عالی برای سفر به شیراز است. اگر به دنبال یک سفر خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش هستید، شیراز در پاییز می‌تواند مقصدی عالی برای شما باشد.

شیراز پاییز

پاییز شیراز 2

عکس هایی از شیراز در پاییز؛ زیبا و دلپذیر

پاییز شیراز 4

عکس هایی از شیراز در پاییز؛ زیبا و دلپذیر

پاییز شیراز 6

عکس هایی از شیراز در پاییز؛ زیبا و دلپذیر

پاییز شیراز 8

پاییز شیراز 9

عکس هایی از شیراز در پاییز؛ زیبا و دلپذیر

پاییز شیراز 11

پاییز شیراز 12

عکس هایی از شیراز در پاییز؛ زیبا و دلپذیر

پاییز شیراز 14

پاییز شیراز 15

پاییز شیراز 16

پاییز شیراز 17

پاییز شیراز 18

پاییز شیراز 19

پاییز شیراز 20

پاییز شیراز 21

پاییز شیراز 22

پاییز شیراز 23

پاییز شیراز 24

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار