چاپ کد خبر: 123217
15 مهر 1402

فال حافظ امروز ۱۶ مهر با تفسیر زیبا و دقیق/دل از من برد و روی از من نهان کرد

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که ناامید و غمگین مباش و از افکار بیهوده و پوچ بپرهیز. شجاع باش و تا آخرین دم زندگی دست از تلاش و مبارزه بر ندار. اصلا شیرینی این دنیا هم به نبرد کردن با سختی هاست.


فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

پس در ادامه با تفال به حافظ از مجله زندگی اول فارس همراه شوید

فال حافظ

به گزارش اول فارس فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

هزار دشمنم ار می​کنند قصد هلاک

گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

تو را چنان که تویی هر نظر کجا بیند

به قدر دانش خود هر کسی کند ادراک

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اگر همه جهان با تو دشمن باشند، وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

فال حافظ امروز 5 مهر /به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

ز چین زلف کمندت کسی نیافت خلاص

از آن کمانچه ابرو و تیر چشم نجاح

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن و سعی کن خود را رهایی دهی.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فـال حـافـظ متولدین خرداد

به تیغم گر کشد دستش نگیرم

وگر تیرم زند منت پذیرم

برآی ای آفتاب صبح امید

که در دست شب هجران اسیرم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که ناامید و غمگین مباش و از افکار بیهوده و پوچ بپرهیز. شجاع باش و تا آخرین دم زندگی دست از تلاش و مبارزه بر ندار. اصلا شیرینی این دنیا هم به نبرد کردن با سختی هاست.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فـال حـافـظ متولدین تیر

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع

شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

وضع دوران بنگر ساغر عشرت برگیر

که به هر حالتی این است بهین اوضاع

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید زندگی پستی و بلندی های بسیار دارد اما انسان در هر شرایطی که قرار بگیرد، چه در سختی و چه در آسایش، می بایست روحیه خود را حفظ و شاد زندگی کند. نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آنها فاصله بگیرید. روحیه مثبت، قدرت انسان را مضاعف می کند. فردا برای تو روز تازه ای است، روزی که می تواند سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فـال حـافـظ متولدین مرداد

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا

گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده ای و می اندیشی هرچه باداباد اما بدان روشی که تو انتخاب کرده ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاش های بسیاری کرده ای اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

فال حافظ شهریور

فـال حـافـظ متولدین شهریور

سال‌ها دفتر ما در گرو صهبا بود

رونق میکده از درس و دعای ما بود

دل چو پرگار به هر سو دورانی می‌کرد

واندران دایره سرگشته پا بر جا بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که از سرگردانی خسته شده‌ای. اکنون وقت آن است که برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری تا به آرزوهایت برسی.

فال حافظ متولدین دی

فـال حـافـظ متولدین مهر

دل از من برد و روی از من نهان کرد

خدا را با که این بازی توان کرد

شب تنهاییم در قصد جان بود

خیالش لطف ​های بی​کران کرد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که نهایت استفاده را از مهربانی شما برده و سپس شما را رها کرده اند. در دنیا از این گونه آدم ها زیاد است. شما باید مراقب باشید تا دوباره گرفتار انسان‌های بدذات نشوید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فال آبان 2

ساقیا برخیز و درده جام را

خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر

برکشم این دلق ازرق فام را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که غصه زیاد نخور . غم به دل راه یافته که با اندکی تلاش و بهره گیری از همفکری دوستان صمیمی و یکرنگ و بزرگترها برطرف می شود. در انتخاب دوست بسیار دقیق باش و هرکه را که لاف دوستی می زند یار مپندار. در سختی ها صبور باش.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فـال حـافـظ متولدین آذر

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است

جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه‌های شما خواهد نشست و به مراد دل می‌رسید. ایام خوشبختی فراخواهد سید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد. حرف‌های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی‌کند. وقت آن است که عزم خود را راسخ کنی و بدون فوت وقت و با تمام نیرو به سوی اهداف خود گام برداری.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ متولدین دی

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش

به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم

که دل چه می‌کشد از روزگار هجرانش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که به دنبال یافتن کسی هستی که بتوانی به راحتی با او درددل کنی. خجالت کشیدن و گوشه‌نشینی برای تو نتیجه‌ای نخواهد داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذار تا دلت زنده و جوان شود. تو به هدف‌هایت می‌رسی زیرا نشانه‌هایی از آن را لمس کرده‌ای. برای رسیدن به آنچه دوست داری باید تحمل مشکلات را داشته باشی. با کمی زحمت و تلاش به زودی به نتیجه می‌رسی.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فـال حـافـظ متولدین بهمن

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم

چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم

زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست

در دست سر مویی از آن عمر درازم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که اهداف و آرزوهای بزرگی در دل دارید، اگر می خواهید به مراد دل دست پیدا کنید باید از عزم راسخ و همت عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید. در راه رسیدن به مقصود از مشکلات و موانع عبور کنید و ناامید نشوید تا کامیاب و پیروز شوید. اجازه ندهید کنایه افراد حسود و بددل شما را از رسیدن به هدف بازدارد. به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فـال حـافـظ متولدین اسفند

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست

دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی

که سرفرازی عالم در این کله دانست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. هنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی./۱۶

شرایط نگهداری و تکثیر گل خورشیدی گیاه همیشه سبز و گلدار آپارتمانی

طرزتهیه کوفته مرغ از غذاهای قدیمی و بسیار خوشمزه خاورمیانه ای

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار